بازدید 452762

مردم این استان‌ها منتظر بارش‌های سنگین باشند

پیش بینی‌ها بر این است که ۳ استان کشور با بارش تجمعی معادل ۵۰ تا ۷۵ میلی‌متر در هفته جاری پر بارش‌ترین استان‌های کشور خواهند بود.
کد خبر: ۱۲۲۲۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸ 18 February 2024

 به گزارش تابناک، اقتصاد آنلاین نوشت: برای هفته جاری وقوع بارش‌ها در حاشیه دریای خزر و برخی مناطق غرب و شمال غربی کشور مورد انتظار است. در این مناطق کشور، مقادیر تجمعی بارش تا ۵۰ الی ۷۵ میلی‌متر پیش‌بینی‌شده است.

بر اساس تقسیمات حوضه‌های درجه ۱ کشور، حوضه آبریز دریای خزر با مقدار میانگین ۹.۴ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۵۲.۷ میلی‌متر پرباران‌ترین حوضه‌کشور در هفته جاری خواهد بود.

همچنین حوضه آبریز فلات مرکزی با مقدار میانگین ۱.۱ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۱۹.۶ میلی‌متر کم باران‌ترین حوضه درجه ۱ کشور می‌باشد.

بر اساس این گزارش، از میان حوضه‌های درجه ۲ کشور، حوضه قره‌سو و گرگان با متوسط بارش ۲۴.۱ میلی‌متر و بیشینه بارش ۵۲.۷ میلی‌متر پرباران‌ترین حوضه درجه دو کشور می‌باشد.

از میان استان‌های کشور، استان‌های گلستان، مازندران، گیلان و آذربایجان شرقی با بارش تجمعی معادل ۵۰ تا ۷۵ میلی‌متر در هفته جاری پر بارش ترین استان‌های کشور خواهند بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۷
خداوکیلی هواشناسی امسال هرچی گفته برعکس شده هیچی نگید خیلی بهتره
بارش های امسال فایده نداره. از سال بعد حساب کنید چقدر بارون باریده.
اگر امکان دارد اب باران را د خیره سازی کنید
خوزستان بابارندگی پراز فاضلاب انسانی میشه
ساری الان سه روزه بارون میباره که واقعا بی سابقه هست
با فعال سازی دریاچه های شور فلات مرکزی که منجر به تقویت رطوبت می شود بارش ها تا سی درصد تقویت می شود
خدایا به بزرگی و جلالت و به تعداد تک تک قطرات زیبا و حیات بخش باران نازل شده ات که دست نوازش تو بر سر این ملت است و نشان محبت و عشق تو بربندگانت هست سپاس و شکر .
خداراشکر
پاسخ ها
دست ما نیست دست اوناست
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
آفرین قشنگ گفتی
امیدوار نباشید هیچ خبری نیست
خداروشکر
جای تعجب است که روستاهای زیادی در مازندران ، تابستانها با کم آبی و خشک شدن چاههای آب شرب روبرو هستند! برای مثال روستاهای بین نوشهر و نور چند سالی است برای تامین آب آشامیدنی خود مجبور به نصب منبع آب و خرید اب از تانکرهای آبرسان هستند. نابودی منابع آبی و
ساخت و ساز بی‌رویه باعث از بین رفتن و کم آبی رودخانه ها و منابع آبی زیادی شده . این بارشها حتی ده درصد از این منابع را تامین نمیکند.
پس کرمان چی?
سلام وعرض ادب چرا شدت گرما در مازندران زیاد شد
مسئولین یه فکری هم به خشکسالی کرمان و مخصوصاً رفسنجان بکنید.دود کارخانه مس سرچشمه و دیگر عوامل باعث شده که نه باران بیایید و نه هوای سالم مونده که تنفس کنیم.
کدام استان
ازمسولین عزیزخواهش میکنیم قسمتون میدیم یه فکری برااستان کرمان کنین یه درختی بزرگ کردن کمتراز بچه بزرگ کردن نیست زحمت کشی مردم داره نابود میشه اول توکل بخدا میکنیم بعد خواهش از مسولین محترم
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری