بازدید 6734

نجات معجزه‌وار بارسلونا با پنالتی دقیقه ۹۷

این بازی به لطف درخشش لامین یامال و بریس روبرت لواندوفسکی، با نتیجه 2-1 به سود بلوگرانا تمام شد. با این حال بارسلونا همانند همیشه مقابل یاگو آسپاس و در خانه سلتاویگو به سختی پیروز شد.
کد خبر: ۱۲۲۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲ 17 February 2024

بارسلونا یک سکته دیگر را رد کرد و با ژاوی هرناندس به زحمت از سد سلتاویگو گذشت.

به گزارش تابناک ورزشی: هواداران بارسلونا در ادامه بازی‌های شب دوم از هفته بیست‌و‌پنجم لالیگا، امشب (شنبه) جان به لب شدند.

سلتاویگو (3-4-3): گوایتا | مینگزا، استارفلت، دومینگز، ریستیچ | آیندو، تاپیا، بلتران، دلا توره | آسپاس، لارسن

بارسلونا (3-3-4): تراشتگن | کونده، آرائوخو، کوبارسی، کانسلو | کریستنسن، پدری، دی یونگ | یامال، لواندوفسکی، روکه

امشب تیم فوتبال بارسلونا میهمان سلتاویگو بود و در پایان موفق شد با زحمت و استرس فراوان میزبان سختکوش خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

بارسلونا اگرچه با گلزنی روبرت لواندفسکی در دقیقه 45، نیمه نخست را برد اما تنها دو دقیقه پس از شروع نیمه دوم دروازه‌اش توسط ایاگو آسپاس باز شد، گلی که داشت یک بازی بدون برد دیگر را در کارنامه ژاوی و شاگردانش ثبت می‌کرد هرچند به لطف گلزنی دوباره لواندوفسکی در دقیقه 7+90 از روی نقطه پنالتی، این اتفاق رخ نداد.

پیروزی بارسلونا این تیم را 54 امتیازی کرد تا فاصله‌ آن با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش اتلتیکومادرید رده چهارمی دوباره 3 امتیاز شود.

از طرف دیگر این نتیجه بدان معناست که فاصله کاتالان‌ها با رئال مادرید صدرنشین و جیرونای رده دومی بیشتر از هفته گذشته نخواهد شد. در حال حاضر رئال مادرید 61 امتیازی و جیرونای 56 امتیازی هر دو با 24 بازی اول و دوم هستند، بارسلونا 54 امتیازی سوم است و اتلتیکومادرید 51 امتیازی در رده چهارم قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار