بازدید 1613

بازدید دکتر احمدی مدیرعامل بانک شهر از نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم

مدیرعامل بانک شهر با حضور در نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم، با فعالان این صنعت دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۱۲۲۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹ 17 February 2024

بازدید دکتر احمدی مدیرعامل بانک شهر از نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، در دومین روز از برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم (IranPetrochem) که با شعار حمایت از تولید دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش در حال برگزاری است، دکتر سیدمحمدمهدی احمدی به همراه جمعی از معاونان و مدیران ارشد، ضمن بازدید از غرفه بانک شهر در این نمایشگاه، میزبان جمعی از مدیران عامل و اعضای هیات مدیره پتروشیمی های سراسر کشور بود.
دکتر احمدی با قدردانی از زحمات تک تک همکاران و تلاش های آنان برای حضور موفق بانک شهر در این رویداد مهم، گفت: با تکیه بر توان همکاران متعهد و افزایش ظرفیت های خدمت رسانی به فعالان حوزه پتروشیمی خواهیم توانست نقش مهم تری در گسترش و توسعه این صنعت داشته باشیم.
این گزارش می افزاید، بانک شهر با حضور در نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم ضمن افزایش حمایت ها از فعالان این صنعت، به معرفی دستاوردهای خود در حوزه مالی و بانکی پرداخته است.
در بزرگترین گردهمایی و رویداد نمایشگاهی تخصصی صنعت پتروشیمی که با حمایت و مشارکت بانک شهر؛ و با هدف معرفی آخرین دستاوردهای صنعت پتروشیمی در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش آغاز به کار کرده است، بیش از 150 شرکت دانش بنیان حضور دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم