بازدید 2189

اپل کدنویسی را با هوش مصنوعی درمی‌آمیزد

ابزارهای هوش مصنوعی اپل در Xcode، در کدنویسی و آزمایش برنامه‌ها به توسعه‌دهندگان کمک خواهند کرد.
کد خبر: ۱۲۲۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳ 16 February 2024


اپل درحال کار روی هوش مصنوعی است و ثمره‌ی تلاش‌هایش را در سال جاری میلادی به‌نمایش خواهد گذاشت. بلومبرگ می‌گوید اپل به تکمیل ابزارهای هوش مصنوعی پلتفرم Xcode خیلی نزدیک شده است؛ ابزارهایی که از هوش مصنوعی برای ساده‌سازی کدنویسی و آزمایش برنامه‌ها بهره می‌برند.

سیستم جدید اپل در Xcode عملکردی مشابه پلتفرم گیت‌هاب کوپایلت مایکروسافت خواهد داشت. طبق گزارش‌ها، اپل از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی و تکمیل خودکار بلوک‌های کد و ساده‌سازی اقدامات موردنیاز برای توسعه‌ی برنامه‌ها استفاده خواهد کرد.

سازنده‌ی گوشی آیفون همچنین درحال بررسی روش استفاده از هوش مصنوعی برای تولید کدهای تست اپلیکیشن‌ها است.

 
هدف اپل این است که امسال ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی را به Xcode اضافه کند و آن را دردسترس توسعه‌دهندگان قرار دهد. درحال‌حاضر برخی مهندسان این شرکت مشغول انجام تست‌های مختلف روی ویژگی‌های هوش مصنوعی هستند تا برای راه‌اندازی عمومی آماده شوند.

اپل همچنین درحال بررسی استفاده از هوش مصنوعی برای تولید کد تست اپلیکیشن‌ها است؛ فرایندی که در اکثر مواقع برای توسعه‌دهندگان بسیار خسته‌کننده است. تیم کوک در گزارش درآمدزایی شرکتش در اوایل ماه جاری قول داد امسال جزئیات بیشتری درمورد فعالیت‌های هوش مصنوعی اپل به‌اشتراک بگذارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست