بازدید 6231

فوری: امباپه از پاری‌سن‌ژرمن خداحافظی کرد

کد خبر: ۱۲۲۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴ 15 February 2024

سرانجام امباپه حرف قطعی خود را زد و اعلام کرد تابستان از پاریس خواهد رفت.

به گزارش فابریتزیو رومانو، کیلیان ام باپه به اطلاع ناصر الخلیفی و دیگر سران پاری سن ژرمن رسانده که قصد دارد در پایان فصل جاری و همزمان با اتمام قراردادش، از این باشگاه جدا شود.

ام باپه هرچند از تصمیمش اطمینان کامل دارد اما هنوز با پاری سن ژرمن بر سر جزییات خروجش از این باشگاه به توافق نرسیده است. به نظر می رسد ستاره فرانسوی هنوز به برخی تعهداتش در قبال پی اس جی عمل نکرده و برای قطعی شدن جدایی‌اش از این باشگاه، ابتدا باید این مسائل را حل و فصل کند.

کیلیان ام باپه در تابستان ۲۰۱۸ و با قراردادی به ارزش ۱۸۰ میلیون یورو از موناکو به پاری سن ژرمن پیوست. این ستاره 25 ساله تا به این لحظه 290 بازی برای پی اس جی در تمامی رقابت‌ها انجام داده و موفق به ثبت آمار خیره کننده 243 گل و ۱۰۵ پاس گل شده است. 5 قهرمانی لیگ، 3 قهرمانی جام حذفی، ۲ قهرمانی لیگ کاپ و همچنین سه قهرمانی سوپرجام فرانسه حاصل کار ام باپه در پاری سن ژرمن بوده است. 

گفتنی است ام باپه در حالی تصمیم به جدایی از پاری سن ژرمن گرفته است که یک بند تمدید یک ساله در قرارداد او با پاریسی‌ها گنجانده شده بود اما آن را فعال نکرد تا به صورت آزاد و در پایان فصل، راه جدایی از پارک دو پرنس را در پیش بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست