بازدید 1778

۱۰ عضو یک شرکت هرمی در گیلان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری ۱۰ عضو یک شرکت هرمی و پلمب این مکان در شهرستان رضوانشهر این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶ 12 February 2024

 

به گزارش تابناک از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی روز دوشنبه با اشاره به اینکه سرگروه‌های شرکت هرمی با شناسایی جوانان جویای کار و جلب اعتماد آنها اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، اظهار کرد: اینگونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل می کند که حل این معضل هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان رضوانشهر، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: با اقدامات نامحسوس به عمل آمده صحت موضوع برای پلیس محرز و محل فعالیت اعضای این باند شناسایی شد.

فرمانده انتظامی گیلان از اعزام ماموران پلیس آگاهی به آدرس محل مورد نظر و دستگیری ۱۰ نفر از اعضای این شرکت هرمی و پلمب محل خبر داد و بیان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با اعلام اینکه فعالیت اینگونه شرکت‌ها هیچگونه وجهه قانونی ندارد، خاطرنشان کرد: باوجود هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در این راه نابود می‌کنند.

 

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد رستمی با بیان اینکه به دنبال وقوع چند فقره سرقت مختلف طی هفته‌های گذشته در شهرستان تالش، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات و بررسی سرنخ‌های به دست آمده، سارق این پرونده‌ها را شناسایی و با هماهنگی قضائی، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان‌ کرد: سارق ۳۱ ساله در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی، ۲ مورد از معابر و پنج فقره سرقت از ساختمان نیمه کاره، طیور، تلفن همراه، کابل برق و منزل اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست