بازدید 28042
۱

افزایش رقم پیشنهادی اماراتی‌ها برای جذب رامین

سپاهان خود را برای مصاف حساس با الهلال عربستان در دو بازی رفت و برگشت دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند، الوصل امارات فشار خود را برای انتقال رضاییان دوچندان کرده است. 
کد خبر: ۱۲۲۱۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ 12 February 2024

بازی‌های خوب رامین رضاییان در جام ملت‌های آسیا باعث اصرار سران باشگاه اماراتی و افزایش رقم پیشنهادی شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در حالی که باشگاه سپاهان خود را برای مصاف حساس با الهلال عربستان در دو بازی رفت و برگشت دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند، الوصل امارات فشار خود را برای انتقال رضاییان دوچندان کرده است. 

باشگاه الوصل امارات همچنان درصدد جذب یک مدافع راست است و رامین رضاییان جدی‌ترین گزینه آنها محسوب می‌شود. این باشگاه اماراتی مدتی پیش به رضاییان پیشنهاد داد، ولی قبل از اینکه همه چیز به‌صورت رسمی جلو برود، رضاییان به این پیشنهاد پاسخ منفی داد و اعلام کرد که دوست دارد در سپاهان فوتبالش را ادامه دهد.

غیر از حساسیت مصاف با الهلال عربستان برای اصفهانی‌ها ، رقابت شدید در ادامه فصل لیگ برتر ایران هم باعث می‌شود که مورایس حاضر به فروش ستاره سمت راست تیمش نباشد.اما 

بر اساس این گزارش، باشگاه الوصل دوباره به رضاییان پیشنهاد داده است تا این بازیکن فوتبالش را در لیگ امارات ادامه دهد. این بازیکن تحت قرارداد باشگاه سپاهان است، ولی ظاهراً در قراردادش بند جدایی وجود دارد. باید دید رضاییان این بار در مورد پیشنهاد باشگاه الوصل چه تصمیمی خواهد گرفت.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱
فرصت خوبیه برای رامین، بزودی قیمت دلار پرواز جانانه ای میکنه.
از طرف دیگه، تیم ملی پیرمردان بزودی با سرمربیش و افکار قدیم و فوتبال کند و بی برنامه باید بازنشسته بشند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست