بازدید 2582
مدیرعامل بیمه معلم در همایش نمایندگان برتر این شرکت مطرح کرد:

نمایندگان خط مقدم جبهه فروش به شمار می‌روند

نمایندگان نقش بسزایی در تولید پرتفوی صنعت بیمه دارند و باید با تقویت آموزش‌های هدفمند، تأثیرگذاری آنان را ارتقا داد.
کد خبر: ۱۲۲۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸ 10 February 2024

نمایندگان خط مقدم جبهه فروش به شمار می‌روند

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، نشست هم‌اندیشی نمایندگان برتر با حضور مدیرعامل، هیأت عامل و اعضای هیأت مدیره این شرکت برگزار شد.
براساس این گزارش، مفید امینی مدیرعامل، در این نشست با اشاره به تعداد نمایندگان فعال در کل صنعت بیمه و همچنین بیمه معلم، بر نقش مهم نمایندگان در امر فروش و جذب پرتفوی تاکید کرد و گفت: ارتباط بین مسئولان شرکت و نمایندگان به عنوان خط مقدم جبهه فروش باید بیشتر شود که این امر موجب تسریع در تصمیم‌گیری‌ها خواهد شد.
امینی، تشکیل انجمن‌ها و گروه‌های صنفی نمایندگان را راه‌حلی مطلوب برای شکل‌گیری یک ارتباط مؤثر و کارا با ستاد دانست و بر ایجاد سازوکاری در این خصوص تأکید کرد.
مدیرعامل بیمه معلم، مطالبه‌گری را از ویژگی‌های نمایندگان برشمرد و گفت: با تقویت سیستم آموزشی، اصلاح فرهنگ سازمانی و چابک‌‌سازی‌ها، ارتباط بدنه مدیریتی و کارشناسی شرکت با ارباب رجوع، بیمه‌گذاران، نمایندگان و سایر همکاران بهبود می‌یابد.
مفید امینی، در بخش دیگری از سخنان خود، به موضوع وصول مطالبات شرکت پرداخت و گفت: در سال جاری به‌صورت جدی پیگیر مطالبات کلان بودیم که خوشبختانه موفق شدیم بخش زیادی از آن را وصول کنیم.
امینی با اشاره به حذف برخی پرتفوی‌های زیان‌ده، بر جذب پرتفوی‌های کلان و حضور جدی در بازار خرده‌فروشی تأکید کرد.
شایان ذکر است در ابتدای این نشست، احسان برکاتی -نماینده مجتمع خراسان رضوی-، رضا نظری -نماینده مجتمع تهران بزرگ- و مهدی خرم دستجردی -نماینده مجتمع خوزستان- به نمایندگی از سایر همکاران، به بیان مشکلات و مسائل فعالیت خود پرداختند. 
گفتنی است در ادامه این همایش، معاونان مدیرعامل و مدیران فنی ستاد، در پنل‌های تخصصی پاسخگوی سؤالات و مشکلات نمایندگان بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی