بازدید 4698
۲

انتقام از دختر جوان به دلیل پاسخ منفی به دوست

کد خبر: ۱۲۲۰۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰ 07 February 2024

پسر جوان که متهم است پس از سرقت گوشی تلفن همراه یک دختر او را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده است پس از دستگیری منکر تعرض شد.

به گزارش ایران، چندی قبل زن میانسالی به پلیس رفت و از ربوده شدن دخترش توسط چند مرد خبر داد: دخترم برای خرید از خانه خارج شده بود که ساعاتی بعد با حالی بد به خانه برگشت و مدعی شد چند نفر او را ربوده و مورد تعرض قرار داده‌اند. بلافاصله دختر ۲۰ ساله‌ام را به بیمارستان منتقل کردیم.

به‌دنبال این شکایت تحقیقات به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران آغاز شد.

دختر ۲۰ ساله پس از بهبودی نسبی در تحقیقات گفت: چندی قبل در فضای مجازی با پسری به نام اویس دوست شدم، اما بعد از مدتی از آنجایی که با هم اختلاف داشتیم این دوستی را قطع کردم. روز قبل از حادثه به عطاری رفته بودم که اویس را آنجا دیدم. کمی حرف زدیم و او گفت با دختر دیگری نامزد کرده و می‌خواهد ازدواج کند و بعد هم رفت. به خودم که آمدم دیدم گوشی تلفنم همراهم که روی میز عطاری بود ناپدید شده است. دوربین‌های عطاری را که نگاه کردیم مشخص شد اویس آن را برداشته است.

بلافاصله با او تماس گرفتم و گفتم گوشی‌ام را پس بده اما او گفت اگر گوشی ات را می‌خواهی باید یک میلیون و سیصد هزار تومان به حسابم واریز کنی. از یکی از دوستانم ششصد هزار تومان قرض گرفتم و قرار شد مابقی را فردا به او پرداخت کنم. روز حادثه برای گرفتن گوشی و پرداخت مابقی پول به محل قرار با اویس رفتم اما او به من آبمیوه تعارف کرد و گفت می‌خواهد آشتی کند، من هم آبمیوه را خوردم اما ناگهان بی‌هوش شدم و دیگر نفهمیدم چه شد تا اینکه وقتی به هوش آمدم خودم را داخل یک خودرو پراید دیدم. اویس به همراه دوستانش مرا که هنوز گیج بودم به طبقه دوم ساختمانی در جنوب تهران برده و به زور به من تعرض کردند.

به‌دنبال اظهارات دختر جوان، متهم بازداشت شد اما در تحقیقات منکر ماجرای آدم ربایی و تعرض شد و گفت: سرقت گوشی و اخاذی را قبول دارد ولی من به این دختر تعرض نکردم بلکه دوستانم این کار را انجام داده‌اند. من فقط می‌خواستم از او انتقام بگیرم چون او تنها دختری بود که دوستی‌اش را با من به‌هم زد، با هر دختری که دوست می‌شدم به من التماس می‌کرد که با او ازدواج کنم اما این دختر دوستی‌اش را هم با من تمام کرد به همین خاطر کینه به دل گرفته و از او سرقت کردم و پول خواستم.

بازپرس دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت دوستان اویس و بررسی اظهارات او را صادر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
چه جوانان پست و بی غیرت و کثیفی! آدم این قدر چندش آور؟
اویس جان حالا با طناب دار دوست میشی و اون دوستیش رو بهت ثابت میکنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی