بازدید 3549

نتانیاهو از چه کسی بیشتر از بایدن می‌ترسد؟

یک کارشناس معروف صهیونیست اعتراف کرد: امروز بنیامین نتانیاهو بیش از آن که از جو بایدن ترس داشته باشد از ایتمار بن گویر وزیر خود واهمه و وحشت زده است.
کد خبر: ۱۲۲۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳ 07 February 2024

 به گزارش تابناک، تسنیم نوشت: بن کاسپیت تحلیلگر برجسته صهیونیست در یادداشتی که در شماره امروز سه شنبه روزنامه معاریو منتشر شد اعلام کرد، در حالی که بن گویر انگشت خود را در چشم بایدن قرارداده، نتانیاهو که باید نخست وزیر باشد بیشتر نقش یک مترسک را باز می‌کند و تمام تلاش خود را به کار بسته تا به شکل مستمری اعلام کند به دنبال تحقق پیروزی کامل است، این در حالی است که یحیی السنوار همچنان ما را بازیچه خود قرار داده است.

در ابتدای این یادداشت آمده است، اسرائیل یک ساختار چند دسته شده است، تصور نکنید منظور من چند دستگی بین دو شخصیت از اعضای کنست باشد بلکه منظورم نوع دیگری از رخدادها است، که حق با هر دو طرف است و فساد مشترک آنها در مقابل آینه هویدا می‌شود تا به شکل تمام قدی حزب حاکم را با تمامی افتخاراتش به چالش بکشد.

در بخش دیگری از این یادداشت آمده است: ما شاهد چند دستگی و اختلاف در شخصیت بین ایتمار بن گویر، بتسلئیل سموتریچ، بنی گانتز و گادی ایزنکوت و یائیر لاپید حاکم است، این در حالی است که در آستانه غرق شدن در باتلاق درگیری‌های آنها و دیگر شخصیت‌های اسرائیلی بودیم، درگیری که بوی مشروبات الکلی از آن متصاعد می‌شود.

در این گیر و دار بن گویر در پشت جبهه دشمن افتاد، دقیقا همان بخش عقبی از بهترین دوست ما و در جریان آن انگشت خود را در چشم کسی کرد که سالیان درازی است که بهترین دوست ما محسوب می‌شود.

حال چرا من اسمی از نتانیاهو در این معادله نیاوردم؟ چون او هم حاضر است و هم ترسیده است، او صرفا نقش یک مترسک را ایفا می‌کند که به عنوان نخست وزیر فقط اعلام می‌کند که به دنبال دستیابی به پیروزی کامل است، در حالی که این یحیی السنوار است که کل ساختار این سرزمین را در قبضه خود گرفته است و اسرائیل قادر به سخن گفتن نیست، به هر شکل نتانیاهو اریه درعی را از میان تمام شخصیت‌ها انتخاب کرد تا برای آرام کردن بایدن عصبانی به آنجا اعزام کند.

نسخه سال 2024 نتانیاهو شخصیتی است که از ایتمار بن گویر بیشتر از جو بایدن می‌ترسد، در واقع کابینه اسرائیل کابینه بن گویر است و به ضرر ما پیش می‌رود.

نویسنده بعد از آن ضمن پرداختن به کمک‌های گسترده و بی سابقه آمریکا از اسرائیل تاکید می‌کند که در مقابل پسر بن گویر بایدن را به حمایت از حماس متهم می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار