بازدید 8215
بسته ترند‌ها در هفته گذشته

آیا آمریکا به ایران حمله می‌کند؟ / قیمت دلار تا کجا بالا می‌رود؟ / جنجال مجازی عراقی‌ها علیه علیرضا فغانی/ شادی ملی ایرانی‌ها پس از پیروزی مقابل ژاپن/ آزمون استخدامی آموزش و پرورش در کانون توجه کاربران

لحظات درگذرند و خبر‌ها از پی هم می‌آیند و می‌روند؛ اما در این میان، برخی اخبار و حوادث بیشتر مورد توجه افکار عمومی قرار می‌گیرند و توجهات بیش از حد به آن‌ها جلب می‌شود؛ اخباری مانند بازی ایران ژاپن، تعطیلی مدارس، آزمون استخدامی آموزش و پرورش، بارش برف و باران، علیرضا فغانی، حمله آمریکا به ایران، دریاچه ارومیه و... که در هفته گذشته در کانون توجهات قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۲۲۰۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 06 February 2024

به گزارش «تابناک»؛ آنچنان که مورد اشاره قرار گرفت، در میان اخبار و حوادثی که در هفته گذشته در فضای مجازی مطرح شد، تعدادی از اخبار برای مدت قابل توجهی در کانون توجهات قرار داشتند که در این بسته خبری به اهم آن‌ها اشاره می‌شود. با این توضیح، علاوه بر اشاره به اصل موضوع و یا خبر، تلاش می‌کنیم تا مقداری نیز در مورد چرایی ترند شدن و جزئیات آن توضیح دهیم.

بازی ایران ـ ژاپن

روز شنبه هفته جاری در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به مصاف تیم ملی ژاپن رفت و با نتیجه دو بر یک، این تیم را شکست داد.

پیروزی ملی پوشان ایران بر تیم ملی ژاپن به سرعت به یکی از اخبار مهم فضای مجازی در ایران و بسیاری از کشور‌های جهان تبدیل شد و مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت.

ایران ۲ - ژاپن یک | انتقام تاریخی یوزها با دل شیر/ شمشیر سامورایی با تدبیر آریایی شکست/ حذف تیم اول آسیا بدون گلزن اول!

همین موضوع کافی بود تا اخبار مرتبط با این مسابقه و نام و عنوان اشخاص حاضر در مسابقه همانند سردار آزمون، امیر قلعه نوعی (سرمربی)، جهانبخش، محمد محبی و در فضای مجازی پرتکرار شود.

ملی فوتبال کشورمان در مرحله بعد به مصاف تیم ملی قطر خواهند رفت و در صورت پیروزی در فینال با برنده کره جنوبی و اردن بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید

انتقام تاریخی یوزها با دل شیر/ شمشیر سامورایی با تدبیر آریایی شکست/ حذف تیم اول آسیا بدون گلزن اول!
 

تعطیلی مدارس

در روز‌های گذشته بارش برف و باران در بسیاری از مناطق کشور موجب شد تا برخی مدارس و دانشگاه‌ها یا تعطیل شده و یا مجازی کار خود را ادامه دهند.

بنابراین، موضوع تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و نوع برگزاری کلاس‌ها نیز در روز‌های گذشته به یکی از مطالب پر جستجو در فضای مجازی تبدیل شد.

بر اساس این گزارش، در روز‌های گذشته برخی استان‌های کشور مانند استان‌های مجاور با رشته کوه زاگرس و نیز ارتفاعات البرز با تعطیلی مدارس و برگزاری کلاس‌های آنلاین رو به رو بودند.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش

در روز‌های گذشته، سازمان سنجش آگهی آزمون استخدامی جدیدی را برای آموزش و پرورش و جذب دبیر و آموزگار روی خروجی خود قرار داد.

انتشار این آگهی و دفترچه راهنمای آن کافی بود تا سیل جویندگان کار و دانش آموختگان در فضای مجازی به دنبال جستجوی اطلاعات پیرامون این آزمون و کیفیت برگزاری آن باشند.

بر اساس این خبر آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دو نوع دبیری و آموزگاری در ماه‌های آینده برگزار خواهد شد.

بارش برف و باران

همانطور که اشاره شد، در روز‌های گذشته آغاز موج بارش‌ها در بسیاری از مناطق کشور علاوه بر خوشحال کردن مردم با مسائل حاشیه‌ای نیز روبرو بوده که همه این‌ها موجب شده تا بحث برف و باران به فضای مجازی پرتکرار شود.

مسائل مرتبطی مانند بسته و یا باز شدن جاده چالوس، جاده هراز و دیگر جاده‌های پر خطر کشور در ایام بارش مورد جستجوی کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

قابل اشاره است که سال جاری چهارمین سال خشک کشور به لحاظ میزان و میانگین بارش‌هاست که امید می‌رود در هفته‌های آتی و با بارش خوب باران و برف تا حدودی این شاخص بهبود پیدا کند.

علت اخراج بازیکن عراقی توسط فغانی

علیرضا فغانی، یکی از نام‌های پرتکرار فضای مجازی ایران و جهان به ویژه کشور عراق در روز‌های گذشته بوده است.

نام فغانی به ویژه از آن جهت مورد توجه قرار گرفت که او در بازی مرحله یک هشتم نهایی بین عراق و اردن با دادن کارت قرمز به بازیکن تیم عراق به دلیل تاخیر در آغاز بازی پس از شادی گل، او را اخراج کرد و در نتیجه تیم اردن موفق شد با کامبک بازی را به نفع خود به پایان برساند.

پس از پایان این مسابقه در بسیاری از شبکه‌های مجازی به ویژه توسط کاربران عراقی، موجی از حملات علیه علیرضا فغانی و خانواده او شکل گرفت و در کنار این موضوع، صعود تیم ملی ایران به مرحله نیمه نهایی نیز سبب شد تا afc علیرضا فغانی را به استرالیا بازگرداند.

حمله آمریکا به ایران

پس از کشته شدن چند سرباز آمریکایی در یکی از پایگاه‌های نظامی این کشور در اردن و تصمیم کشور آمریکا برای حمله به کشور‌های سوریه و عراق، آمریکا حملات هوایی گسترده‌ای را علیه برخی مواضع در منطقه آغاز کرد.

این مساله که به سرعت به یکی از تیتر‌های نخست فضای مجازی در بیشتر سایت‌های معتبر جهانی تبدیل و همچنین سبب شد تا عبارات‌ و عناوین مشابه دیگری مانند حمله احتمالی آمریکا به ایران و ... نیز در فضای مجازی پر جستجو شود.

بر اساس این خبر روز شنبه ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنت‌کام) در بیانیه‌ای اعلام کرد که در واکنش به کشته شدن ۳ نظامی این کشور در حمله به پایگاه «برج-۲۲» در مرز سوریه و اردن حملاتی را به مواضع «گروه‌های تحت حمایت ایران» در عراق و سوریه انجام داده است.

ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا اعلام کرد، ساعت ۱۶ به وقت منطقه زمانی شرقی به بیش از ۸۵ نقطه در خاک عراق و سوریه حمله کرده است. ارتش آمریکا نمود، در حمله به این مواضع از «هواپیما‌های متعدد از جمله بمب‌افکن‌های دوربرد که از ایالات متحده پرواز کردند» استفاده شده است.

عماد آبشناس در خصوص علت عدم حمله آمریکا به ایران نوشت: امروزه هم اگر آمریکایی‌ها جسارت نمی‌کنند به ایران حمله کنند، به این دلیل است که آن‌ها به خوبی می‌دانند هزینه‌های حمله به ایران چه قدر است و توان تحمل این هزینه‌ها را ندارند، وگرنه آمریکایی‌ها معطل چند وطن فروش بی ارزش و یا نصیحت لابی‌های صهیونیستی در آمریکا نبودند.

دریاچه ارومیه

بارش نسبتا امیدوار کننده برف و باران در حوزه آبریز دریاچه ارومیه و بالا آمدن نسبی تراز آب دریاچه سبب شد تا دریاچه ارومیه و وضعیت جدید آن نیز در فضای مجازی مورد توجه قرار می‌گیرد.

بسیاری از کاربران با جستجوی عبارت دریاچه ارومیه به دنبال یافتن تصاویر و اخباری از آخرین وضعیت این دریاچه هستند.

بر اساس این خبر، پس از بارش‌های اخیر، امید‌ها برای آبگیری و احیای بزرگ‌ترین دریاچه داخلی ایران افزایش یافته است. با اینکه بارش‌ها کمتر از پیش‌بینی‌ها بوده، همین مقدار بارش هم آب را بر زمین خشک دریاچه ارومیه جاری و ۱۱تالاب اقماری حاشیه این دریاچه احیا کرده است.

با شروع بارش‌ها، ستاد احیای دریاچه ارومیه هم دست به‌ کار شد و رهاسازی زودهنگام آب سد‌ها به دریاچه ارومیه و اجرای فاز دوم انتقال آب از طریق کانال بادین آباد به کانی سیب را آغاز کرد.

قیمت دلار در بازار آزاد

پس از حمله آمریکا به پایگاه‌های جریان مقاومت در کشور‌های عراق و سوریه و نیز دیگر تحولات مانند جنگ غزه، حملات یمن به مواضع اسرائیل و آمریکا و ... دلار در کشور ما دوباره با نوسان روبه رو شد.

قیمت دلار در روز‌های اخیر نیز به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته است و کاربران با نگرانی از افزایش بیش از حد قیمت دلار به دنبال یافتن پاسخ سوال‌هایی مانند قیمت دلار تا کجا بالا خواهد رفت، هستند؟

یارانه

انتشار اخباری پیرامون پرداخت یارانه تشویقی و ویژه دهه فجر برای قشرهای دهک‌های پایین هم سبب شد تا یارانه و جزئیات یارانه تشویقی مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار بگیرد.

کاربران در فضای مجازی به دنبال یافتن اطلاعاتی دقیق و بیشتر پیرامون این موضوع هستند.

بر اساس این خبر، معاون رفاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مبلغ یارانه تشویقی در طرح کالابرگ الکترونیکی که ۱۲۰ هزار تومان بود، اکنون به ۲۲۰ هزار تومان رسیده و ۱۷ بهمن در قالب اعتبار در حساب یارانه افراد شارژ می‌شود.

بیشتر بخوانید

زمان واریز یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی تغییر کرد

دهه فجر

فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سبب شد تا عبارت دهه فجر نیز دوباره به یکی از عناوین پر تکرار در فضای مجازی تبدیل شود.


دهه فجر انقلاب اسلامی، گرامیداشت روز‌های سرنوشت‌ساز ملت ایران، از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ است. این ایام پاسداشت وقایعی همچون بازگشت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی پس از ۱۵ سال تبعید و اعلام تشکیل دولت موقت، پیوستن بسیاری از ارتشیان به انقلاب و بیعت نیروی هوایی با امام بزرگوار، شکست حکومت نظامی با حضور شکوهمند مردم در صحنه به فرمان امام خمینی (ره)، فتح مراکز مهمی همچون صدا و سیما و پادگان‌های نظامی است، که سرانجام پیروزی انقلاب اسلامی را در پی داشت.

 

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶۳
جالبه دلار در کشورهایی که آمریکا بهشون حمله میکنه نوسان نداره فقط تو کشور ما همزمان نوسان پیدا میکنه . دلا رتا جایی که صدای این ملت در نیاد بالا میره و دولتم از خداشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
اگر جنگی بین ایران و آمریکا صورت گیرد، فکر می کنید چند نفر از مردم حاضر می شوند به جنگ آمریکا بروند؟
10 میلیون سرباز فراری ایران است. یعنی اینکه جوانان ایرانی حتی در زمان صلح هم به امور نظامی فکر نمی کنند، چه برسد به زمان جنگ.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
ایران از لحاظ نظامی از زمان جنگ با عراق ضعیفتر شده است.
در آن جنگ ایران یک نیروی هوایی قوی داشت. دل مردم برای دفاع از آب و خاک می تپید.
اما اکنون مردم آقازاده ها، فساد ها، خلف وعده ها و ...... را می بینند. پهیاد و موشک بدون پشتیبانی مردم هیچ کارایی ندارند. ضمن آنکه همه کشورها دستشان از این جور سلاح ها پر هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
حتی تماشای هیبت بمب افکن های B1 آمریکا هم ترسناک است.
بمب افکنهایی که با 10 ساعت پرواز مستقیم از تگزاس در آمریکا با سرعت 1400 مایل در ساعت خودشان را به فراز آسمان سوریه و عراق رساندند. هر کدام توانایی حمل 24 تن بمب و موشک را دارند از جمله بمبهای اتمی.
آمریکا با این کار نشان داد که برای حمله نظامی در خاورمیانه حتی نیاز به داشتن پایگاه در این منطقه هم ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
دو کلمه هم در مورد اهدا جایزه قلم مقدس

به حسین شریعتمداری، مدیر مسئول کیهان

توسط وزیر ارشاد می نوشتید!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
درصورت حمله امریکا به ایران تاچند روز ویا چند هفته کشور سقوط می کند و بدنبال ان تجزیه کشور صورت خواهد گرفت
درصورت مقاومت جدی مشابه ژاپن خطر تلفات شدید دور از انتظار نیست
ناشناس
| Canada |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
اگه پشت گوشتان را دیدید حمله امریکا به ایران راهم خواهید دید !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
به ناشناس 9:55 میگم که در خود خبر ها بود ساعت 21 از انگلیس پرواز کردن و اینطور نیست که یک سره از تگزاس آمده باشند عزیز، اصلا با این همه سوخت پرواز نمیکند هیچ پرنده ایی ، بیخودی امکاناتتراشی نکنید برای آمریکایی ها
بدون شک ایران و آمریکا زمانی با یکدیگر بر خورد نظامی خواهند داشت.

این برخورد در آینده ای نه چندان دور رخ خواهد داد.
هدف ایران از این همه آمریکا ستیزی چیست؟

گیریم که آمریکا را بر فرض محال شکست داد، بعدش چه؟ آنهایی که اداره کوچکترین کارها را هم بلد نیستند و وضعیت کنونی این مملکت گویای آن است، چطور می خواهند در آن صورت دنیا را مدیریت کنند؟
پاسخ ها
خادمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
آمریکا ستیزی؟
ایران رو به خاظر اسرائیل، محاصره کرده، انواع تحریم ها رو به ما تحمیل کرده، بعد ایران، آمریکا ستیزی می کنه؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
واقعا درست میگی. ایران باید تحریم های اولیه و ثانویه ای که به آمریکا اعمال کرده حتی نمیذاره دارو بهشون برسه و پایگاه های نظامیش در همسایگی خاک آمریکا رو تعطیل کنه و بخاطر ترور فرمانده نظامیشون در خاک کشور ثالث معذرت خواهی کنه. چرا اینقدر آمریکاستیزی واقعا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
آمریکا شیطانه انسان هارو داره به پوچی و کثافت میکشه باید از صفحه روزگار محو بشه
بیژن
| United States of America |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
خادمی جان مثل اینکه یادت رفته ما چهل و جند سال قبل و پیش از تحریم و جنگ و این حرفا سفارت اونا رو اشغال کردیم.
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
بهترین اتفاق برای ملت ایران البته ظریف که انگار اون روز چیزی زده بود میگفت در حمله امریکا مردم ضربه می خورند نه مسئولین مثل اینکه هوشش به کمکش نی امد
که جنگ صربستان دو روز بعد امریکای ها دنبال سران صرب می گشت امریکای ها با مردم هیچ کاری ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
بی توجهی به منافع ملی
مطمئن باشید که اگر اسرائیل از شر حماس به هرطریقی خلاص بشه گزینه بعدی حزب اله وبعد ایرانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
شتر در خواب ...
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
فعلا این یکی رو بزرگ بکنه، بعد خیال حمله به حزب الله رو داشته باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
مال این حرفا نیست بابا ایران کم قدرتی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
ایران کم قدرتی نیست
اره
ایران اصلا قدرت نیست

الان هم بادش خوابیده

مردمو گرفتار درگیری نکنید که هیچ طاقتی نمونده
این تیتر بچگانه چیه آیا آمریکا به ایران حمله میکند؟

خود آمریکا هم از فکر کردن به این موضوع هم لرزش میگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
خخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
احست همین کامنت رو تابلو کن بزن سر در ورودی خونت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
پاشو برو غزه لرزه بنداز بشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
تو این همه گرفتاری خوبه شما ها هستید مارو بخندونید کجاها برنامه داری؟
آمریکا اراده کند، ایران را در مدت چند روز شکست خواهد داد.
اما آمریکا چنین قصدی را ندارد. چون وضعیت کنونی ایران، بهترین استفاده را به آمریکا رسانده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
به روز نمی کشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
دقیق تر بگو بدونیم چند روز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
دقیقاً 48 ساعت و 51 دقیقه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
اگه حمله ای رخ بده خود مردم داخل جنگ داخلی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
هیچ غلطی نمیتونه بکنه
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
بهترین اتفاق برای ملت ایران البته ظریف که انگار اون روز چیزی زده بود میگفت در حمله امریکا مردم ضربه می خورند نه مسئولین مثل اینکه هوشش به کمکش نی امد
که جنگ صربستان دو روز بعد امریکای ها دنبال سران صرب می گشت امریکای ها با مردم هیچ کاری ندارن
۝۝۝۝۝۝۝
﴿الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم﴾
۝۝۝
﴿اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج﴾
۝۝۝
یا الله به حق محمد و آل محمد
از اختلاس و تورم نجاتمون بده
۝۝۝
و
از دست جنایتکارای جنگی غاصب قصاب صهیونست، مردم مظلوم فلسطین رو نجات بده.
۝۝۝
﴿الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم﴾
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
با دعا و انشاالا ماشالا راه به جایی نخواهید برد .
خدا میگه از تو حرکت از من برکت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
داداش معنی جملات عربی رو اشتباه نوشتی؟؟
نقش ریال به عنوان واحد پول ملی شبیه حروف والی قرانه که دیده میشه ولی خونده نمیشه . توی این ملک مملکت همه چیز به دلاره و انگار نه انگار مملکت صاحب پول ملیه. اگر نقش ابزاری ریال را که برای دولت خیلی مفیده و در بزنگاههای خاص برای هزینه و درامد اونرا با دلار مقایسه بکنه را ازش بگیری چیزی چز یه صفر ازش باقی نمی مونه
آمریکا شوروی را در باتلاق اوکراین گیر انداخته طوریکه که شوروی هی داره دست و پا میزنه تا بیاد بیرون و شوروی هم قصد داره آمریکا را در خاورمیانه گیر بندازه که امکان پذیر نیست چون ایران که اهل جنگیدن مستقیم نیست و نیروهای نیابتی هم آب چندانی ازشون گرم نخواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
البته شوروی که سالهاست خدابیامرز شده یا به تعبیری منحط شده منتها اینقدر که غربیها در قضیه اکراین گرفتار شدن ، روسها مشکل ندارند البته جنگ برای همه خسارت دارد ولی عملا بیشترین خسارت رو اروپایی ها دیده اند . اتفاقات هم مثل رودخانه است حتی وقتی میدونی مسیرش چی است بعضا مسیر با یک علت ساده تغییر میکنه بعد دیگه کنترل هم نمیشه کرد
آمریکا زمانی که در عراق و افغانستان حداقل 50 هزار نیروی نظامی داشت و تجهیزات نظامی اش مستقر بودن و با چندین کشور دیگر هم ائتلاف نموده بود ، در آن موقع جسارت حمله به ایارن را نداشت . این ساده انگاری و عوامفریبانه است که از آمریکا غولی بی شاخ و دم ساخته اید . هرگز حمله ای رخ نخواهد داد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
خودت می گویی افغانستان.

اینجا داریم در مورد ایران صحبت می کنیم.
ناشناس
| Spain |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
اره داریم در مورد سرزمینی صحبت میکنیم که آلبانی و وطن فروش توش زیاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
امریکا ادمهای خودشو در افغانستان کاشته
کجای کاری عموجان؟
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
معلوم سنت قد نمی ده .از جنگ صربستان و عراق و کویت وافغانستان چیزی یادت نمی یاد هر کدام یک روز
صربستان که در دو ساعت تسلیم شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
ایران بسیار توانمند و پر قدرت است اگر چنین نبود امریکا لحظه ای در حمله تردید نمی کرد. تمام پایگاه های آمریکا در تیر رس ایران است . لطفا خودتان را نترسانید. که دیگران هم از ترس شما می ترسند
دموکرات ها هرگز به ایران حمله نخواهند کرد خیالتون راحت به دلایل کاملا واضح که خودتون بهتر میدونید .
اما جمهوری خواه ها فرق دارند ! ترامپ روز قبل گفته بود ک ایران التماس میکرد که حمله نکنم !!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
ترامپ هم که راستگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
ترامپ عقلش کجا بود مردک یه پا بهروز خالی بنده برای خودش ایران با زدن پایگاه آمریکا برای اولین بار در تاریخ بعد از جنگ جهانی ثابت کرد که دنبال جنگه اتفاقا و گردنش هم کلفته اما ترامپ ترسید کنار کشید
ناشناس
| Germany |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
آی پی آمریکا
در زمان ترامپ بیشترین کروزها و جنگده ها بر فراز آسمان ایران پرواز کردن نمیدونستی ؟
ناشناس
| Spain |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
اتفاقا دقیقا برعکسه
بدبختی میدونی چیه؟ دلار میره بالا قیمتها میره بالا دلار میاد پایین قیمت دیگه نمیاد پایین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
رامین رضاییان دلارو اورد پایین عجیب نیست ؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
این یکی از خصوصیات اسلام و مسلمانی بودن است در اسلام شما فقط باید پیشرفت کنید نه پسرفت
نبرد آمریکا با ایران یعنی نبرد خیر و شر مطمئن باشید سخت ترین نبرد تاریخ جهان خواهد شد و ده ها سال طول میکشه در انتها با پیروزی ایران خیر غلبه میکنه بر شر چون خدا همیشه لحظه آخری میرسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
به یه هفته نمیرسه اینو یادت نره یه کشور هرچقدر هم سلاح داشته باشه ولی مردمش پشتش نباشن کارش تمومه مردم الان مردم سال 8 سال جنگ نیستند شما فقط میتونید به امید 5 درصد حساب کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
حالا یعنی تو فکر میکنی ایران همش نور و فرشته و خیره

عموجان اگر اینطوریه
اینهمه اختلاسها و دزدیها و رانتها را کیها مرتکب میشن؟؟

کی گفته ایران خیر است؟
شما جرات نداری موبایل دست بگیری تو خابانهای تهران قدم بزنی
گردنبند را از گردن زن مردم بزور درمیارن
خیر؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
این که قصه امیر ارسلان نامداره
ایران و امریکا از نظر هیچ نوع توانی حتی نزدیک هم نیستند. غربی های وحشی اگر به نفعشان باشد مانند خروسی سر ایران را می برند و بگوشه ای می اندازند. الکی جو ندهید
شرایط فعلی منطقه مطلوب آمریکا است بنابراین با ایران در گیر نخواهد شد و منطقه را بحالت کج دار و مریز نگه می دارد آنها از این شرایط سود فراوان می برند روسیه هم برای انحراف افکار جهانی از جنگ اوکراین نیاز به ادامه این بحران دارد .
واقعیت چیست
انشالله آمریکا وایران دوست بشه جنگ نباشه
من به شخصه یه جوان امروزی هستم
اسم خاک وطن باشه جونمم میدم در ضمن سرباز فراری هم هستم
حمله به فغانی به خاطر کینه ی عراقی ها از ایران است .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی