بازدید 1869

بازیابی ارزش های انقلاب، نیاز امروز کشور است

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در گردهمایی داوطلبان نمایندگی تهران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرد.
کد خبر: ۱۲۱۹۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲ 03 February 2024

محسن رضایی طی سخنرانی در این گردهمایی که با حضور محمدباقر قالیباف و حداد عادل همراه بود، با تبریک اعیاد رجب و ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، با برشمردن ارزش‌های انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس و دولت انقلابی باید گام‌های رو به جلو و سازنده بردارند و برای انجام این مهم باید به ارزش های انقلاب که سرچشمه و چکیده آن به گفته امام راحل دو عبارت "توحید کلمه" و "کلمه توحید" است بازگردیم.

وی تصریح کرد: برادری و وحدت، ایثار و فداکاری و تمام ارزش های انقلاب اسلامی و اقتدار انقلاب اسلامی  از همین دو عبارتیست که امام خمینی (ره) فرمودند.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ادامه داد: اگر ارزش های انقلاب بازیابی شوند، روح برادری و فداکاری که منجر به کارآمدی می‌شود در جامعه دمیده می‌شود؛ لذا هرکس که می خواهد به مجلس راه یابد باید به دنبال بازیابی ارزش‌های انقلاب باشد و اساس به وجود آمدن شورای ائتلاف نیروهای انقلاب نیز همین هدف است.

رضایی با اشاره به مسائل و چالش‌های خارجی کشور، بیان داشت: رهبر انقلاب با سیاست بازدارندگی که توامان با صلح، دوستی و احترام متقابل به همسایگان است، اقتدار و امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده‌اند که این نیز از برکات ارزش‌های انقلاب است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با توضیح ارزش والای "برادری" و "کارآمدی" ادامه داد: این ارزش‌ها بسیار قدرت آفرینند و اکنون برای رفع سوء ظن‌ها باید در کنار قاعده‌‌مندی، ارزش برادری را نیز بازیابی کنیم.

وی در پایان گفت: ارزش دیگر مساله "کارآمدی" است که باعث بهره‌برداری حداکثری از فرصت‌های بزرگ خواهد بود، فلذا این ارزش‌ها برای اعتلای هرچه بیشتر کشور باید مورد توجه قرار گیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست