بازدید 3591

عزت‌اللهی: ژاپن تمام شد، برویم به ادامه جام

کد خبر: ۱۲۱۹۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰ 03 February 2024

سعید عزت‌اللهی که در دیدار برابر ژاپن درخشان ظاهر شد و یکی از مهره‌های تاثیرگذار ایران در این مسابقه بود، درباره این دیدار به خبرنگاران گفت: فکر نمی‌کنم در نیمه اول هم فوتبال بدی ارائه داده باشیم و اگر بازی را خوب دیده باشید، در نیمه اول هم نسبتا شانس داشتیم اما در یک یک لحظه تمرکزمان را از دست دادیم و گل خوردیم، وگرنه ژاپن توپ خاصی روی دروازه نیاورد.

او درباره عملکرد عالی تیم ملی در نیمه دوم اظهار داشت: ما هم‌قسم شده بودیم و قبل از این بازی هم گفته بودم. با انرژی و فعل خواستنی که در بچه‌ها بود، همه همدل بودیم که مردم را شاد کنیم و خدا را شاکرم که سربلند شدیم. از فردا باید همه تمرکزمان را روی بازی نیمه نهایی بگذاریم.

عزت‌اللهی در پاسخ به اینکه بین نیمه چه اتفاقی رخ داد که تیم تا این حد تغییر کرد: واقعیت این است که من در زمین می‌دیدم که ما بهتر هستیم. من از اول بازی ترس را در وجود ژاپنی‌ها احساس می‌کردم اما روی یک خوش شانسی و کم تمرکزی ما توانستند گل بزنند. بین نیمه هم مثل روز برای ما روشن بود که ما به این تیم گل می‌زنیم.

بازیکن تیم ملی در پاسخ به اینکه آیا ایران انتقام ۲۰۱۹ را از ژاپن گرفت، عنوان کرد: مسلما ما دوست داشتیم این کار بزرگ را انجام بدهیم، حالا اسمش‌ می‌تواند انتقام باشد یا هر چیز دیگری. چیزی که مسلم بود این بود که ما به‌خاطر خودمان و خانواده‌مان تا اخرین نفس جنگیدیم و خدا را شکر.

عزت‌اللهی در واکنش به اینکه ایران در مرحله بعد حریف ساده‌تری خواهد داشت، گفت: اصلا اینطور نیست و شاید هیچکس فکر نمی‌کرد اردن در نیمه نهایی باشد. این پیش‌بینی‌ها درست نیست. همانطور که دیدیم خیلی‌ها قبل از این مسابقه ما را بازنده می‌دیدند اما خدا را شکر می‌کنیم که سربلند شدیم.

او در پایان گفت: درددل خیلی زیاد است. در این مدت خیلی نامهربانی دیدیم ولی آن کسانی را که مثل شما و مردمی که در استادیوم بودند، از ما حمایت کردند، فراموش نمی‌کنیم. انشالله بتوانیم یک کار بزرگ انجام بدهیم و بعد از آن حرف زیاد است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار