بازدید 9568
۴

حمله رسانه ژاپنی: نیمه دوم وسط زمین را ندیدیم

کد خبر: ۱۲۱۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶ 03 February 2024

رسانه‌های ژاپنی به کو ایتاکورا برای پنالتی لحظه آخری که داد و باعث حذف تیمش شد، حمله کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، هوچی نیوز ژاپن بعد از شکست ژاپن از ایران در جام ملت های آسیا نوشت، کو ایتاکورا یک پنالتی تاسف بار را به ایران داد. چه نیازی به آن خطا در دقیقه پایانی بود؟ استحکام و پایداری دفاع تیم موریاسو کجاست؟ آنها در هر 5 بازی خود گل خوردند و در مرحله یک چهارم نهایی حذف شدند.

ژاپن که قصد داشت یک قهرمانی دیگر در آسیا به دست آورد، به دلیل پنالتی ای که ایتاکورا در وقت های تلف شده نیمه دوم داد، برابر ایران 1-2 شکست خورد.

در آخرین لحظه تسلیم شدیم. وقت تلف شده نیمه دوم با نتیجه 1-1 دنبال می شد که تومسیاسو و ایتاکورا تعلل کردند و در پی ناهماهنگی پنالتی رخ داد. مهاجم حریف از فرصت استفاده کرد و توپ را ربود، اما ایتاکورا بی احتیاطی کرد و پنالتی داد. این یک تعلل غیرقابل انکار بود. نیازی به عجله نبود، اما ایتاکورا که در این دیدار اشتباهات زیادی داشت، بازی بدش را تمام کرد.

ژاپن از اواسط نیمه دوم، نتوانست توپ را در جلو نگه دارد و بازیکنان حتی در میانه میدان هم نتوانستند توپ های دوم را بگیرند. ایتاکورا که اخطار دریافت کرده بود، کنترل ضعیفی از خود نشان داد و اشتباهات زیادی در بازی داشت.

تعویض ها نیز خوب پیش نرفت و هافبک ها، تاکومی مینامینو و کائورو میتوما که به خط میانی آورده شدند، از نظر تعداد لمس توپ محدود بودند. نیمکت نتوانست حرکت مثبت بعدی را انجام دهد.

در این مسابقات در هر پنج بازی یک گل خوردیم و این عملکرد دفاعی فاجعه بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
نه برادر سامورائی. ایرانیان، اگر بخودشان بیایند شیر هستند و هیچ حریفی هم یارای رویاروئی با آنها نیست.
دوپنالتی روهم نگرفتن
بازیو بردیم ولی ای کاش سه گل میزدیم این برد از قهرمانی لذت بخش تر بود دیدن شکست دوره قبل برای من هنوز هم تاسف بار بود ولی با این برد روی ابرها هستم ممنونم بچه ها
هو چی نیوز !!!!!!!!! چه اسم قابل تاملی!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست