بازدید 9772
۵

AFC طارمی را نبخشید هیچ، ۲هزاردلار جریمه کرد!

کد خبر: ۱۲۱۹۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲ 03 February 2024

AFC طارمی را نبخشید هیچ، ۲هزاردلار جریمه کرد!

در حالی که فدراسیون فوتبال ایران با ارسال درخواست کتبی، خواهان بخشش محرومیت مهدی طارمی مقابل ژاپن و حذف کارت زرد نخست او در بازی با سوریه شده بود، کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه نقدی برای این بازیکن اعلام کرد تا آب پاکی روی دست تاج و قلعه‌نویی ریخته شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ کنفدارسیون فوتبال آسیا (AFC)، تازه‌ترین احکام انضباطی صادره را منتشر کرد که بر این اساس مهدی طارمی به دلیل دریافت دو کارت زرد در بازی با سوریه در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 که منجر به اخراج او در دقایق پایانی بازی شده بود، دو هزار دلار آمریکا جریمه نقدی شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با استناد به ماده 13 آیین‌نامه انضباطی و اخلاقی AFC که مربوط به اخراج (غیرمستقیم) و ماده 3.1.1 بخشنامه شماره 25 جام ملت‌های آسیا 2023 قطر که مربوط به جریمه‌های مالی برای اخراج می‌شود، این جریمه را برای مهاجم گلزن کشورمان در نظر گرفت.

 تیم ملی در حالی از ساعت 15 امروز (شنبه - به وقت تهران) در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 و در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی به مصاف ژاپن می‌رود که طارمی در این بازی نمی‌تواند شاگردان امیر قلعه‌نویی را همراهی کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۵
لطفا دلار را از مناسبات ایران اعم از معامله و یا جریمه حذف کنید
ما می خواهیم آمریکا را با حذف دلار ، تحریم کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
الان این متلک بود یا جدی گفتی؟
اونجا مافیا جواب نمیده دست سوریه جنگ زده بیچاره شده بودیم داور هم بجای اینکه پنالتی الکی بگیره برامون، کارت زرد و کارت قرمز میداد . ما بهتره مسابقات بین المللی نریم فغانی رو هم بیاریم داخل داوری کنه هر کی رو خواستیم ببریم فغانی پنالتی بگیره اخراج کنه ما برنده بشیم مگه چقدر خرج داره؟ چرا باید کار یکنیم که فشارمون بخوابه؟
عالی
چرا فکر می کنن هر کار بدی که ما انجام دایم ، بد نیست؟!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار