بازدید 2664

قالیباف: شهید سیدرضی از ستونهای جبهه مقاومت بود

رئیس مجلس گفت: شهید سید رضی موسوی بدون شک در این ۳۰ سالی که من ایشان را می شناختم، یکی از ستون‌های جبهه مقاومت بود.
کد خبر: ۱۲۱۹۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵ 01 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس در چهلمین روز شهادت سردار شهید سید رضی موسوی طی سخنانی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس و در سال ۱۳۶۳ یک تحلیلگر به نام آمریکایی در مقایسه جبهه ایران و عراق گفته بود ما هر مولفه‌ای را نگاه می‌کنیم از جهت امکانات مادی و حمایتی که در آن مقطع هنوز جنگ سرد حاکم بود و همه کشور‌ها به جز ایران بعد از انقلاب اسلامی وابسته به شرق و غرب بودند، اما نهایتاً جبهه به نفع ایران رقم می‌خورد.

وی افزود: دشمن شناختی از فرهنگ شهادت نداشت و به گفته همان تحلیلگر، تنها نقطه برنده ایران در جنگ این است که هر یکنفری که در جبهه جانش را از دست می‌دهد مردم با منزلت او را تشییع می‌کنند و از همان شهر عده بیشتری بدون هراس از مرگ به جبهه می‌روند.

قالیباف ادامه داد: شهید سید رضی بدون شک در این ۳۰ سالی که من ایشان را می‌شناختم، یکی از ستون‌های جبهه مقاومت بود.

رئیس مجلس تصریح کرد: دشمن فکر نکند که این ستون را فرو ریخته هرگز چنین نیست چرا که در فرهنگ قرآنی و ارزش‌های الهی ما این ستون‌ها هرگز فرو نمی‌ریزند بلکه روز به روز بیشتر برافراشته‌تر خواهند شد؛ افرادی در سایه این فرهنگ تربیت شده و به میدان خواهند آمد که در این مسیر قدم بردارند.

وی ادامه داد: نگاه بلند امام خمینی (ره) و رهبری‌های هوشمندانه و دقیق فرماندهی معظم کل قوا این مدیریت و فرماندهی موجب شد تا هیچ تفاوتی بین شیعه و سنی در مبارزه با رژیم صهیونیستی در سایه انقلاب اسلامی و فرهنگ شهادت، نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست