بازدید 1892
۲

حمله به کشتی آمریکایی دیگری در دریای سرخ

نیروهای مسلح یمن با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت حمله به کشتی آمریکایی عازم فلسطین اشغالی در دریای سرخ را بر عهده گرفت.
کد خبر: ۱۲۱۹۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۴ 01 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از پایگاه خبری المسیره، سرتیپ «یحیی سریع»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن درباره حمله جدید نیروهای مسلح یمن به یک کشتی تجاری در خلیج عدن اعلام کرد: نیروی دریایی ارتش یمن در عملیاتی پس از گذشت ساعاتی از حمله موفق به ناو جنگی آمریکایی گریفل، کشتی آمریکایی «کول» را که عازم بنادر فلسطین اشغالی بود در خلیج عدن هدف قرار داد.

یحیی سریع گفت: هدف‌گیری این کشتی با تعدادی موشک مناسب دریایی و اصابت مستقیم انجام شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن خاطرنشان کرد: ما به اجرای تصمیم خود برای جلوگیری از حمل و نقل دریایی رژیم اسرائیل و حرکت کشتی‌های مرتبط با آن در دریای سرخ و دریای عرب تا پایان تجاوز و رفع محاصره غزه ادامه خواهیم داد.

وی همچنین تاکید کرد: ما به اتخاذ تمامی اقدامات دفاعی و تهاجمی در چارچوب حق مشروع دفاع از یمن و ادامه همبستگی عملی با فلسطین ادامه می‌دهیم.

ارتش یمن تاکید کرده تا زمان پایان یافتن جنایات جنگی رژیم صهیونیست علیه مردم فلسطین در غزه، به هدف قرار دادن کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد.

یحیی سریع همچنین تاکید کرد نیروهای یمنی «در هدف قرار دادن تمام منابع تهدید در آب‌های منطقه برای دفاع از مردم یمن و ادامه حمایت از مردم فلسطین تردید نخواهند کرد».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
عالیه
تا یکی دو هفته دیگه شما هم مثل آن گروه عراقی خواهید آمد و مثل آنها خواهید گفت که ما دیگر حمله نمی کنیم. آشتی آشتی با هم بریم تو کشتی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست