بازدید 4395

عبور پرزحمت بارسا از حریف ۱۰نفره با خرید تازه

ویتور روکه دو دقیقه بعد از تعویض، گل پیروزی بارسلونا را به ثمر رساند تا ژاوی در اولین بازی بعداز اعلان جدایی در تابستان، برنده باشد
کد خبر: ۱۲۱۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷ 31 January 2024

بارسلونا به زحمت و با درخشش مهاجم تازه وارد، حریف ۱۰نفره اش را مغلوب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ امشب بارسلونا میزبان اوساسونا در رقابت‌های لالیگا بود. ژاوی خیلی زود با مصدومیت فران تورس با بحران روبه‌رو شد و ناچار شد به اجبار سیستم بازی خود را تغییر دهد. با رفتن فرمین لوپز به جای تورس، 3-3-4 به 2-4-4 تغییر کرد. چیزی که مطلوب او نبود و تیمش هم در نیمه اول موفق ظاهر نشد و با نتیجه 0-0 به رختکن رفت.

در نیمه دوم، سرمربی بارسلونا که نمی‌خواست اولین بازی بعد از اعلام خبر جدایی‌اش در تابستان با ناکامی همراه شود از دقیقه 62 ویتور روکه را به جای فرمین لوپز به زمین فرستاد تا بارسایی‌ها دوباره با ترکیب قبلی بازی کنند.

تغییری که خیلی زود و دو دقیقه بعد نتیجه داد. روی یک کار تیمی بارسایی‌ها جلو کشیدند و از سمت چپ ژوائو کانسلو یک ارسال خطرناک بیرون پا را روی دروازه اوساسونا فرستاد که به روکه رسید و این ستاره هم از زاویه‌ای بسته و سخت توانست با ضربه سر دروازه را باز کند و تیمش را به گل پیروزی بخش برساند.

این پنجمین بازی روکه برای بارسا بود که در آن موفق شد گل اولش را به زیبایی به ثمر برساند. او در همه این بازی‌ها به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته است و هنوز فرصت حضور در ترکیب اصلی را نداشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست