بازدید 5141
۲
این رفتارها نباید در تیم ملی تکرار شود

قلعه‌نویی: بعضی بزرگترها، بزرگی نکردند

فوتبال در حال تنبیه ما بود و دو یا سه نفر بودند که داشتند ما را تنبیه می‌کردند. تا فردا خوشحالی می‌کنیم و پس از آن به دیدار با ژاپن می‌اندیشیم. زمان کمی برای ریکاوری داریم. ساعت برگزاری مسابقه در زمانی است که آنها به بازی در آن عادت دارند و ما نداریم
کد خبر: ۱۲۱۹۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸ 31 January 2024

قلعه‌نویی: بعضی بزرگترها، بزرگی نکردند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: نگاه از بالای بعضی از بازیکنان و رفتارهای شان دیگر در تیم ملی نباید تکرار شود!

به گزارش تابناک ورزشی، امیر قلعه نویی پس از پیروزی تیم ملی مقابل سوریه و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: خداراشکر می‌کنم. از بازیکنانم نهایت تشکر را دارم. مخصوصا زمانی‌که 10 نفره شدیم خیلی نظم خوبی داشتند و بیش از اندازه دویدند.

وی افزود: از تک تک شان تشکر می‌کنم ولی در این بازی باید با اختلاف 5-4 گل می‌بردیم. من فکر می‌کنم یکی از بهترین بازی‌های ما تا قبل از دریافت گل بود. متاسفانه بعضی بازیکنان طوری بازی کردند که به تیم فشار آمد. این مساله بدی است و باید در تیم ما حل شود. آن نگاه بالایی و بعضی از رفتارها دیگر در تیم نباید تکرار شوند!

وی در مورد دیدار بعدی تیم ملی برابر ژاپن در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: ما 120 دقیقه بازی کردیم و به تیم فشار آمد، ولی به همراه تیم پزشکی سعی می‌کنیم ریکاوری خوبی انجام دهیم. رسانه‌ها همراهی کردند و من شرمنده آنها و مردم هستم.

 

خدا را شکر در مسابقه‌ای که خودمان سخت کردیم، پیروز شویم

سرمربی تیم ملی ایران همچنین در نشست خبری بعد از بازی بیان کرد: خدا را شکر می‌کنم در مسابقه‌ای که خودمان سخت کردیم، پیروز شویم. این دیدار پیش از اینکه گل بخوریم و پنالتی سوریه اتفاق بیفتد، یکی از بهترین بازی‌های ما بود و باید چهار یا پنج گل می‌زدیم. سوریه تنها یک گل در مرحله گروهی خورده بود، اما می‌توانستیم چهار یا پنج گل تا دقیقه 70 بزنیم.

 

از یکی دو بازیکن ناراحتم، آنها باعث فشار به تیم شدند

«از یکی دو بازیکن که باعث شدند اینقدر به ما فشار وارد شود، ناراحت هستم.»، وی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: از تمام اعضای تیم تشکر می‌کنم که وقتی 10 نفره شدیم، بازی بسیار خوبی ارائه کردند. آنها به‌ویژه در 30 دقیقه اضافه بسیار منظم بازی کردند و خدا را شکر در ضربات پنالتی پیروز شدیم.

 

فوتبال در حال تنبیه ما بود

سرمربی تیم ملی ایران در ادامه انتقادات خود نسبت به چند ملی‌پوش گفت: فوتبال در حال تنبیه ما بود و دو یا سه نفر بودند که داشتند ما را تنبیه می‌کردند. تا فردا خوشحالی می‌کنیم و پس از آن به دیدار با ژاپن می‌اندیشیم. زمان کمی برای ریکاوری داریم. ساعت برگزاری مسابقه در زمانی است که آنها به بازی در آن عادت دارند و ما نداریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خودش شلغم تشریف دارند، وقتی میبرند ایشان مربی گری کرده وقتی گند میزنند، بزرگای تیم بد کردند
این حرف یعنی اینکه هرکه برا خودشه وحرف گوش نمیدن حتما اون سه نفر را بازی با ژاپن نیمکت نشین کن بازی با خفت را نمی خواهیم
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی