بازدید 16781
ششصد و نود و پنجمین روز از حمله روسیه به اوکراین

نبرد تن به تن و عجیب ریزپهپاد اوکراینی و سرباز روس+ فیلم/سرنگونی هواپیمای ایلوشین روسیه توسط پاتریوت آمریکا

ششصد و نود و پنج روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.
کد خبر: ۱۲۱۹۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲ 31 January 2024

 

بین الملل تابناک: ششصد و نود و پنج روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

رییس سیا: قطع کمک به اوکراین "اشتباه تاریخی" خواهد بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - ۲۳:۴۲

ویلیام برنز رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) روز چهارشنبه اعلام کرد که قطع کمک به اوکراین یک "اشتباه تاریخی" است.

برنز در یک مقاله برای مجله "فورین افیرز" ادعا کرد: من بخش زیادی از دو دهه گذشته را صرف درک ترکیب شدن نارضایتی، جاه‌طلبی و ناامنی کرده‌ام که ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه مظهر آن است. من معتقدم که همیشه دست کم گرفتن پوتین اشتباه است.

برنز از ارتش و مردم اوکراین به دلیل دفاع تقریباً دو ساله آنها در برابر تهاجم روسیه تمجید و ادعا کرد که ارتش روسیه متحمل "خسارت عظیم" شده است و حدود ۳۰۰ هزار نیروی نظامی خود را از دست داده و خسارت جدی به انبارهای تجهیزات آن وارد شده است.

وی تاکید کرد: در صورت ایجاد فرصت برای مذاکرات جدی، تداوم جریان تسلیحات, اوکراین را در موقعیت قوی تری قرار خواهد داد. خروج آمریکا از این درگیری در این لحظه حیاتی و قطع حمایت از اوکراین، اشتباهی تاریخی خواهد بود.

روسیه :۲۰ موشک اوکراین بر فراز دریای سیاه و کریمه منهدم شد
۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - ۲۳:۴۰

روسیه چهارشنبه اعلام کرد که نیروهای این کشور ۲۰ موشک اوکراین را بر فراز دریای سیاه و شبه‌جزیره کریمه منهدم کرد.

وزارت دفاع روسیه با اعلام این خبر گفت که بقایای یک موشک منهدم‌شده در نزدیکی منطقه «لیوبیموفکا» در شهر سواستوپول به زمین برخورد کرد.

در همین حال، میخائیل رازفوژیاف فرماندار سواستوپول گفت که اصابت بقایای این موشک هیچ تلفاتی نداشت. وی از مردم خواست که آرامش خود را حفظ کنند.

سواستوپول محل استقرار ناوگان روسیه در دریای سیاه است و در ۲ سال گذشته بارها هدف حملات اوکراین قرار گرفته است.

از سوی دیگر، ارتش اوکراین مدعی شد که یک پایگاه هوایی روسیه در کریمه را هدف قرار داد.

میکولا اولشچوک فرمانده نیروی هوایی اوکراین چهارشنبه شب در تلگرام نوشت که پایگاه هوایی «بلبک» در چنوب غرب شبه‌جزیره کریمه در نزدیکی سواستوپول هدف قرار گرفت.

کرملین: ناتو ابزار تقابل و تهدید روسیه است
۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - ۲۳:۳۹

 «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری فدراسیون روسیه امروز (چهارشنبه) سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) را تهدیدی برای این کشور توصیف کرد.

پسکوف طی نشست خبری در کرملین ضمن اشاره به تهدیدهای مداوم ناتو برای روسیه، گفت که این ائتلاف نظامی صرفاً توسط آمریکا گردانده شده و ابزاری برای تقابل با مسکو است.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی با بیان اینکه روسیه اقدامات متقابل مناسبی علیه ناتو انجام خواهد داد، به شکست عملیات‌های تهاجمی اوکراین علیه نیروهای این کشور موسوم به «ضدحمله» اشاره کرد.

سخنگوی کرملین در این‌باره توضیح داد: «ضدحمله ناموفق و شکست‌های اوکراین در میدان نبرد، اختلافات و تقابل در داخل رژیم کی‌یف را افزایش داده است. این درگیری‌ها حتی با موفقیت روسیه در عملیات نظامی، بیشتر هم خواهد شد».

طبق این گزارش، پسکوف در واکنش به گزارش‌ها درباره کنار رفتن «والری زالوژنی» از فرماندهی کل نیروهای مسلح اوکراین نیز افزود که این اخبار نشان می‌دهد رژیم کی‌یف با مشکلات زیادی در داخل روبه‌رو است.

چین: به حمایت از روسیه در موضوع اوکراین ادامه می‌دهیم
۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - ۲۲:۳۶

 وزیر دفاع چین دونگ جون در گفت‌وگوی امروز چهارشنبه با همتای روس خود سرگئی شویگو گفت چین از حمایت از روسیه در موضوع اوکراین بدون توجه به فشار غرب دست برنخواهد داشت. 

به گزارش خبرگزاری روسی اسپوتنیک، دونگ در جریان این گفت‌وگوی ویدئویی اظهار داشت «به‌رغم این که آمریکا و اروپا به اعمال فشار بر طرف چینی ادامه می‌دهند، در موضوع اوکراین از شما حمایت کردیم». 

وی افزود «با این که همکاری دفاعی بین چین و اتحادیه اروپا مورد حمله قرار گرفته، سیاست‌های تعیین شده را به این خاطر تغییر نمی‌دهیم یا کنار نمی‌گذاریم و آن‌ها نباید و نخواهند توانست در همکاری عادی روسیه و چین دخالت کنند». 

این مقام چینی با بیان این که ایالات متحده و کشورهای غربی در سال‌های اخیر در تلاش برای منزوی کردن روسیه بوده‌اند، گفت «چین متوجه این موضوع است و تلاش می‌کند از روسیه قویاً حمایت کند». دونگ جون همچنین گفت چین حمایت قوی روسیه در موضوع تایوان و سایر موضوعات کلیدی منافع خود را حس می‌کند. 

وزیر دفاع چین خطاب به همتای روس خود تاکید کرد «به عنوان دو قدرت مهم و کلیدی در جهان، باید با قاطعیت به چالش‌های جهانی پاسخ دهیم. آمریکا در تلاش برای حفظ هژمونی خود در جهان، دائماً سر نیزه خود را به سوی چین و روسیه نشانه می‌رود».

سرنگونی هواپیمای ایلوشین روسیه توسط پاتریوت آمریکا
۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - ۲۲:۲۱

 «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه گفت که هواپیمای نظامی که یک هفته پیش در منطقه «بلگورود» در این کشور توسط سامانه پدافند هوایی «پاتریوت»ساخت آمریکا سرنگون شد.

به گزارش خبرگزاری «آناتولی» پوتین در جریان نشستی در «مسکو» گفت: «بررسی‌های صورت گرفته این  موضوع را ثابت کرده است که این هواپیما توسط سامانه پاتریوت آمریکایی سرنگون شد.»

پوتین با بیان اینکه روسیه بر انجام تحقیقات بین‌المللی درباره سقوط این هواپیما پافشاری می‌کند، گفت که نمی‌داند چرا اوکراین این هواپیما را سرنگون کرد.

چهارشنبه گذشته، وزارت دفاع روسیه اوکراین را متهم کرد که هواپیمای حامل 65 نظامی اسیر اوکراینی را که برای تبادل اسرا  در نظر گرفته بود، سرنگون کرده است.

او گفت: «نیروهای مسلح اوکراین هواپیمای "ایلوشین-۷۶ " ما را که حامل ۶۵ نظامی اوکراینی بود که برای مبادله در نظر گرفته شده بود، سرنگون کردند. نمی‌دانم چرا این کار را کردند.»

«ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین بعد از سقوط هواپیمای نظامی روسی حامل اسرای اوکراینی در منطقه مرزی روسیه است که مسکو می‌گوید پدافند هوایی کی‌یف آن را ساقط کرده است.

زلنسکی بدون نام بردن مستقیم از کسی به عنوان مقصر گفت که «باتوجه به این که هواپیما در خاک روسیه سقوط کرد، باید همه حقایق انکارناپذیر را تا جای ممکن مشخص کنیم».

زلنسکی در ادامه اظهارتش گفت که کشورش در حال تحقیق درباره این حادثه و تعیین سرنوشت اسراست و خواستار تحقیقات بین‌المللی است.

سخنگوی کرملین در پاسخ گفت،اگر منظور زلنسکی از تحقیقات بین‌المللی، تحقیق در مورد جنایات کی‌یف است، قطعاً چنین تحقیقاتی لازم است و خواستار تشکیل جلسه فوری شورای امنیت برای بررسی این حادثه شد.

نبرد تن به تن و عجیب ریزپهپاد اوکراینی و سرباز روس+ فیلم

در این فیلم، پهپاد انتحاری اوکراینی که به اندازه کبوتر است، سرباز روسی را تعقیب و لابلای تانک اسقاط شده گیر می‌آورد و می‌کشد.

 

تعداد بازدید : 3201

گفتگوهای محرمانه وزرای دفاع اروپا درباره کمک به اوکراین

 «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز (چهارشنبه) گفت که کشورهای اروپایی ارائه کمک‌های جدید به اوکراین را در حداکثر محرمانگی بررسی خواهند کرد.

بورل در گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران پیش از ورود به نشست غیررسمی وزیران دفاع کشورهای عضو اتحادیه اروپا، توضیح داد که به دلیل محرمانه بودن ماهیت کمک‌های نظامی به اوکراین، مباحثات امروز پشت درهای بسته انجام می‌شود.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی همچنین اذعان کرد که ناترازی بزرگی بین قدرت نظامی اوکراین و روسیه در مناطق جنگی و میدان نبرد به سمت مسکو وجود دارد.

این مقام اروپایی با بیان اینکه اوکراین به مهمات و تجهیزات نظامی بیشتری نیاز دارد، اظهار داشت که نشست امروز سران وزارتخانه‌های دفاع کشورهای عضو اتحادیه اروپا در بروکسل به توافق‌کردن بر سر کمک نظامی جدید به کی‌یف اختصاص دارد.

طبق این گزارش، بورل ضمن اشاره به لزوم تعیین میزان نیاز اوکراین به مهمات و مقدار کمک هر کشور اروپا در این زمینه، افزود: «همچنین باید به دورنمای کلی از اقداماتی که لازم است برای دستیابی اوکراین به اهدافش انجام شود، دست پیدا کنیم».

زلنسکی: اروپایی‌ها بدون آمریکا نمی‌تواند به ما کمک کنند

«ولادیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین در اظهاراتی عنوان کرده است که کشورهای اروپایی به تنهایی و بدون حمایت‌های آمریکا نمی‌توانند از اوکراین در برابر روسیه حمایت کنند.

زلنسکی در گفتگو با یک شبکه تلوزیونی آلمانی به صراحت عنوان کرد که اگر ایالات متحده آمریکا کمک‌هایش را به کشور اوکراین کاهش دهد، اروپا احتمالا نخواهد توانست چه از نظر مالی و چه از نظر نظامی از اوکراین حمایت کند.

این اظهارات از جانب رئیس‌جمهور کشور اوکراین در حالی مطرح می‌شود که کمک‌های آمریکا تحت تاثیر موانع کنگره این کشور و بر سر مسائل سیاسی داخلی غیرمرتبط با اوکراین مدت هاست متوقف شده است.

نگرانی‌های رئیس‌جمهور اوکراین در مورد کاهش و یا حتی توقف کامل کمک‌های ایالات متحده آمریکا پس از جریان پیروزی‌های بزرگ «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا در جریان انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان افزایش پیدا کرده است.

این موضوع به خاطر آن است که ترامپ پیشتر عنوان کرده بود، در صورت انتخاب شدن و پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا حمایت‌های این کشور از اوکراین را به کلی قطع خواهد کرد و عنوان کرده بود که تمرکز اصلی وی بر تضمین برقراری آتش‌بس فوری با روسیه در عرض ۲۴ ساعت خواهد بود.

ادعای ترامپ مبنی بر ایجاد آتش‌بس ۲۴ ساعته بدون آن عنوان شده است که وی مشخص کند که قرار است توافق پینشهادی‌اش در چه شرایطی و به چه صورتی باشد.

نگرانی‌های زلنسکی از سوی دیگر مقامات کشور اوکراین مانند «دیمیترو کولبا» وزیر امور خارجه این کشور نیز تکرار شده است. وی اوایل ماه ژانویه عنوان کرده بود که در صورت پایان یافتن کمک‌های آمریکا به این کشور طرح دیگری برای اوکراین در جریان جنگ وجود ندارد.

هم زلنسکی و هم وزیر امور خارجه‌اش عنوان کرده‌اند که هرگز انتظار چنین کاهش چشمگیری در حمایت‌های آمریکا از اوکراین را نداشته‌اند. وی عنوان کرده است که حتی اگر اروپا هم بتواند به اندازه کافی از اوکراین حمایت کند، از دست دادن حمایت‌های ایالات متحده سیگنال بسیار بدی را برای اوکراین به همراه خواهد داشت.

آمریکا نفوذ قابل توجهی بر متحدان اوکراین در اجرای تحریم‌ها علیه روسیه داشته است و زلنسکی هشدار داده که غیبت این کشور در تداوم حمایت‌هایش از اوکراین موجب تخریب تداوم سیاست‌های تحریمی علیه روسیه خواهد شد.

ماکرون: اروپا باید حمایت از اوکراین را ادامه دهد

رئیس جمهور فرانسه سه شنبه شب به وقت تهران گفت که اتحادیه اروپا باید به حمایت از اوکراین ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری «آناتولی» «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه در نشست خبری مشترک با «اولف کریسترسون» نخست وزیر سوئد در «استکهلم» گفت: «اتحادیه اروپا باید در کنار اوکراین بایستد و به همراهی مردم اوکراین از نظر اقتصادی، مالی، نظامی، تجهیزات و آموزش ادامه دهد.»

وی ادامه داد: «ما یک هدف راهبردی داریم. روسیه نباید پیروز شود.»

ماکرون در ادامه بر اهمیت تشدید تولید نظامی برای حمایت بهتر از اوکراین تاکید کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴۱
جنگ خیلی خشنه ، امیدوارم دنیا به صلح و آرامش برسه .
گورستان ها پر از سربازهاییه ک مغزشونو شست و شو دادن .
خیلی ناجوانمردانست ، جنگ هم جنگ های قدیم فقط شمشیر بود و تیر و کمان .
پاسخ ها
ناشناس
| China |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
عجب ایلخانی هستند این روسها، خوب راکت‌های تنیس با دسته سه متری درست کنند و ریز پهپادها را مثل توپ تنیس شوت کنند، از فاصله سه متری منفجر بشه فقط زخمی خواهند شد
تحلیل آی پی کانادا : نتیجه بازی فوتبال امشب ایران سوریه نشون داد پوتینی ها در باتلاق فرو رفتند و روسیه در حال شکست است
ولی خدایی طرفدار پوتین شدم. اول اینکه همیشه مصاحبه میکنه. بعد در مصاحبه اخرش خطاب به مردم روسیه به خاطر بحران کمبود تخم مرغ در روسیه از مردم روسیه معذرت خواست و گفت که این نتیجه ضعف مدیریت دولت من بوده و من تلاش خواهم کرد که ان را حل کنم. حداقل قبول می کنه که وقتی همه کاره مملکت روسیه هست نقایص هم مسئولیت مستقیمش با اوست. هر چند باید گفت در مورد کمبود تخم مرغ بخاطر ضعف مدیریت دولتش معذرت خواهی می کنه ولی به خاطر اشتباه محاسبه استراتژیکش در حمله به اوکراین خیر. ولی به هر حال بازم قابل تقدیره
الان آی پی کانادا میاد میگه چون سوریه در فوتبال شکست خورد به دلیل هم قافیه بودنش با روسیه ، نتیجه شکست پوتینی ها خواهد بود

والا به خدا ، این پیرمرد کانادایی عقلش در همین حده
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
دوست عزیز. مرد عمل باش. روسیه و پوتین در به در دنبال واردات تخم مرغ هست. در اجلاس رسمی! با لوشاچنکو وقتی ریس جمهور روسیه سفید گفت ما از تولید کنندگان بزرگ تخم مرغ هستیم پوتین به شوخی و جدی به او گفت پس اینقدر خسیس بازی در نیار و به روسیه صادر کن. همش روی اینترنت هست. فعلا پوتین کبیر از علی اوف و لوشاچنکو و رجب درخواست عاجزانه خرید تخم مرغ داره. خوب. حالا بهش تخم مرغ صادر کن دیگر! ما رو باش. از پوتینی های ایران می خواهیم که به پوتین تخم مرغ صادر کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
کامنت تخم مرغش رو بخونید تورو خدا عقل این بنده خدا با 50 سال سن رو ببینید ! وای به حال جوانان ما ! :)
ناشناس
| Canada |
۰۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
برای شما که کمبود و گرانی تخم مرغ و مرغ و گوشت و دارو و .... مهم نیست. از نظر شما اینها سیاه نمایی و کار دشمنه. مهم اینه که همه نظر شما و پوتین و کیم و... را تایید کنند تا همچنان فرصت برای خود و بچه ها ماندگار بشه
ممل آمریکایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
کانادایی رو دوست دارم چون احساس میکنه خیلی میفهمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
ناشناس 22:33
اگر سفره ت هر روز کوچکتر می شد و مسسول کشورت به جای پرداختن به رفع مشکل صورت مساله را پاک می کرد، می فهمیدی این مرد کانادایی چی می گه
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
تو از برگ چناریها که نوکر بی چون و چرا روباه پیر هستند بیشتر از این انتظار داری ؟ عقل های اینها در زمان بریتانیای کبیییییییییر قفل شده
ترامپ پیشتر عنوان کرده بود، در صورت انتخاب شدن و پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا حمایت‌های این کشور از اوکراین را به کلی قطع خواهد کرد و عنوان کرده بود که تمرکز اصلی وی بر تضمین برقراری آتش‌بس فوری با روسیه در عرض ۲۴ ساعت خواهد بود.

آخه مرتیکه تو چطور میخوای در عرض 24 ساعت صلح رو برقرار کنی! حالش خوب نیست این ترامپ ( البته غربگداهای عقب مونده مغزی الان ناراحت میشن و دیسلایک میکنن )
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
روس گدای عزیز تو جایگاهی در سیاست نداری که بخوای ترامپ یا پوتین یا هر کسی دیگه را قضاوت کنی
فهرست سربازان آمریکایی در خاورمیانه
کویت (13 هزار)
قطر (13 هزار)
بحرین (9 هزار)
امارات (5 هزار)
جیبوتی (4.5 هزار)
عربستان سعودی (3 تا 4.5 هزار)
اردن (3 هزار)
عراق (2.5 تا 3 هزار)
سوریه (1 تا 2 هزار)
ترکیه (1 هزار)
عمان (500 نفر)
به نظر شبیه یک محاصره هست
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
نه عزیز. این نشان میده که امریکا خیلی وضعش خرابه. این همه نیرو را اورده در تیررس موشکهای نقطه زن ما. فقط موندم چرا منتظریم! شاید دلیلش این باشه که کوچکترین حرکت علیه مثلا نیروهای امریکا در قطر و امارات یعنی قطع منبع تجارت و دلار و شهریه بچه های ساده زیست و دانش بنیان در امریکا و کانادا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
شما خودت تو کانادا چیکار میکنی تشریف بیاور به ایران
مولا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
داداش ایشون کانادا نیستن با وی پی ان کانادا کانکت شده .
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
برگ چناریهای عقب مونده تحلیل هایی میدند که فقط مثل خودشون منافق ها و سلطنت طلبها قبول دارند نتیجه اش هم دیدن
بایدن در هر چی ضعیف باشه در مورد پوتین و روسیه محکم ایستاد. حتی همین حالا که متوجه شد این حمله به سربازهای امریکا در اردن کار اطلاعاتی و ربایش الکترونیک پهباد امریکا بوده بدنبال راهی است که جنگ شروع نشه. شاید چند تا حمله محدود به مواضعی در خاورمیانه کنه و یا حتی شاید اصلا حمله ای نکنه . بایدن خوب می دونه که تمام اروزی پوتین و اذناب او و نتانیاهو درگیر کردن امریکا در تله و یک جنگ بزرگ دیگر در خاورمیانه هست. راحت جا خالی میده
پاسخ ها
ممل آمریکایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
با نظرت موافقم ولی آیا اگر ایران در وضعیت فعلی آمریکا بود هم همین رو میگفتی
این که یه چیز ساده در جنگ هست وای به روزی که ابر قدرت های نظامی مثل آمریکا و روسیه و چین ، هند و کره شمالی بخوان از موشک های قاره پیما با کلاهک هسته ای استفاده کنن .
شاید اگه آی پی کانادا تحلیل هاش رو قبل از جنگ اوکراین شروع می‌کرد هیچوقت جنگی شکل نمی‌گرفت. روسیه از وضعیت رو به اضمحلال خودش مطلع میشد و در باتلاق اوکراین گرفتار نمیشد.
به زبان روسی کامنت نمیزاری آی پی کانادا؟
الان با همین فیلم کشته شدن یک سرباز روسیه توسط پهپاد کف دستی ، آی پی کانادا و بقیه غربگداها میان میگن مشخص شد روسیه در حال شکسته خخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
یک شونه تخم مرغ برای کرملین بفرست. بخدا راه دوری نمیره. پوتین هنوز اونقدر قدرت داره که فرصت خدمت و کامنت نویسی شما را تضمین کنه!
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
از کجا فهمیدید این سرباز روس هست و سرباز دلقک نیست؟
حالم از غرب گدا بهم میخوره غیرت ندارن انگار
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
سایبری داوطلب غزه، تو اگر غیرت داشتی الان خودتو رسونده بودی به فلسطین، به چای اینکه برای کامنتی 70000 تومان پشت میزت نشسته باشی.
ناشناس
| Canada |
۰۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
بله بایدن بی غیرت هست چون فریب عملیات فریب پوتین را نمی خوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
این غربگداها چون خودشون پول میگیرن فکر میکنن ما ها که غرب زده نیستیم هم پول می گیریم! خوبه تصویر سوله هاتون تو آلبانی و عربستان رو شده و فیسبوک ها سالها پیش تایید کرد ۷۰۰ نفر از تو سوله رگباری سیاه نمایی پخش می کنید علبه ایران
دلقک اوکراینی (گرچه اصلیتش روسیه) از اوناست که تا ابد تو آتیش جهنم خواهد سوخت
پاسخ ها
GLSDB
| United States of America |
۰۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
فعلا که این دلقک های شستشوی مغزی شده روس هستند که روزانه 1000 تاشون تو آتیش پهپادها و موشک های هیمارس و سایه طوفان و جاولین و GLSDB می سوزند و فدای بلندپروازی های کشورگشایی ارباب پوتین می شوند.
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
امریکایی ها متوهم برای به کام مرگ فرستادن اوکراینی ها تا
متیونند دورغ سرهم میکنند تا همه انها را به کشتن بدهند
از آنجایی که ارتش تجاوزگر روسیه وجدان نظامی ندارد و جنازه های سربازان خودش را اکثرا رها می کند، این سرباز روس هم عاقبت به خیر شد و در مرگ مانند 320 هزار روس تجاورگر دیگر به مقام رفیع کود مزارع اوکراین نائل شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
عقده از سرتاپای غربگداها میباره !!!!
ممل آمریکایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
بد جور شستشوی مغزی شدی
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
به همین خیال باش متوهم
یکی از علل نابودی شوروی همین داشتن کشورهای گرسنه گروهای مزدور تحت حمایتش بود خالا ببنید عاقبت وعبرت برای دیگران
برد تن به تن و عجیب ریزپهپاد اوکراینی و سرباز روس
سرباز روس خیلی خنگ بازی در آورد باید میرفت زیر تانک
به نظرم عجیبه که ایران به تنهایی به گروه های مسلح کمک میکنه و پدر ابر قدرت رو درآوردن ولی اروپا بدون آمریکا نمیتونه برای اوکراین کاری کنه . اوج خود و هم قاره ای های خود کوچیک دیدن این زلنسکی
اونهایی که از روسیه حمایت می کنند یادشون بیاد کشتار همین روسها را در شهرهای شمالی
با غیرتها. خون میرزا کوچک را پایمال نکنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست