بازدید 8381
۳

توفان توییتری عربستانی‌ها علیه مانچینی؛ اخراج همین الان

کد خبر: ۱۲۱۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳ 30 January 2024

دو ضربه پنالتی باقی مانده بود و روبرتو مانچینی سرمربی خوش‌تیپ و گرانقیمت ایتالیایی زمین را ترک کرد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ این حرکت ، عدم اعتماد مربی به دروازه‌بان و بازیکنان تیم خود را نشان می‌دهد و شکست را پیشاپیش پذیرفته است.

این رفتار طی چند دقیقه به جنجال بزرگ‌ فوتبال عربستان تبدیل شد و توییت‌ها یک به یک با هشتگ اخراج مانچینی منتشر می‌شود؛ تصمیمی که ۲۸ میلیون دلار برای فدراسیون عربستان آب می‌خورد.

مانچینی در توضیح اقدام جنجالی و حیرت انگیز خود درباره ترک زمین قبل از دو پنالتی کره جنوبی با حمله شدید عربستانی‌ها رو به رو شده است.

توییت توهین آمیز عربستانی‌ها علیه مانچینی:

تعویض‌های فاجعه‌بار، توقف بازی در بیست دقیقه آخر و از دست دادن برد قبل از پایان مسابقه... او به‌عنوان بزدل‌ترین و شکست‌خورده‌ترین مربی‌ای که فوتبال تا به حال دیده است، در تاریخ ثبت می‌شود.

احتمال قطع همکاری با او بالاست. با این حال او درباره این اتفاق به خبرنگاران قبل از نشست خبری گفت: کره جنوبی یکی از بهترین تیم های جهان است و تیم من خیلی پیشرفت کرده است. کره با دو ضربه آخر پنالتی، دو فرصت برای برنده شدن داشت، بنابراین من زودتر زمین را ترک کردم!

روبرتو مانچینی بالاخره در کنفرانس خبر در اعتراض به انتقاد خبرنگاران سعودی درباره ترک زمین گفت: «اشتباه» بود که بدون تماشای آخرین پنالتی از کنار زمین رفتم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
اتفاقا کارش هوشمندانه بود حالا بیرونش میکنن اونم تا سنت اخر پولشو میگیره میره یه تیم دیگه
مانچو جان اینجا عربستان است گستاخترین وبی فرهنگ ترین در دنیا
هنوز مانده که فوتبال آسیا به جایگاه مناسب برسد . چه فنی و چه فرهنگی . از طرف دیگه یانکی جماعت موبایل و توییتر و واتساپ و تلگرام و ... را داده دست مردم خاورمیانه . ما هم که داریم خودمان را با اون چیزها خفه می کنیم . خاورمیانه فعلا پایبن ترین و پست ترین نقطه ی کره ی زمین است .
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی