بازدید 3280

مرگ گروگانگیر و آزادی گروگان در کرمان

کد خبر: ۱۲۱۸۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸ 30 January 2024

مردان خشن که به خاطر اختلاف مالی پسر جوانی را در علی‌آباد کتول گروگان گرفته و به کرمان برده بودند درحالی دستگیر شدند که یکی از آنها در تعقیب و گریز پلیسی از پای درآمد.

به گزارش ایران، سرهنگ «حسین نوروزی» فرمانده انتظامی علی‌آباد کتول گفت: با اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر آدم‌ربایی و گروگانگیری در علی‌آباد کتول، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی ویژه از مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. طی بررسی‌های انجام شده، مشخص شد متهمان با ۲ دستگاه خودروی سواری گروگان را از جلوی در خانه‌اش ربوده و به مکانی نامعلوم متواری شده‌اند.

 با اشراف و اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیس، ردپای متهمان در استان خراسان شمالی شناسایی شد که پس از هماهنگی قضایی و با سرعت عمل مأموران، سه نفر از آنان دستگیر شدند.

در تحقیقات صورت گرفته، مشخص شد گروگان توسط اعضای دیگر باند به استان کرمان منتقل شده است.

با تلاش مأموران و همکاری پلیس کرمان، مخفیگاه متهمان شناسایی و در یک عملیات هدفمند گروگان آزاد شد.

 در عملیات دستگیری آدم‌ربایان که با تعقیب و گریز همراه بود، یکی از متهمان دستگیر شد و متهم دیگر طی درگیری با مأموران انتظامی مجروح و پس از انتقال به مراکز درمانی فوت کرد.

فرمانده انتظامی علی‌آباد کتول با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده‌اش شد، گفت: متهمان در تحقیقات تخصصی پلیس انگیزه خود از این اقدام را اختلافات مالی با خانواده گروگان اعلام کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست