بازدید 1748

جلسات انتخاباتی با نزدیکان لاریجانی و روحانی

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با بیان این‌که «با برخی احزاب اصلاح‌طلب و اصولگرایان معتدل جلسه داریم»، گفت: ایجاد ائتلاف یک ضرورت سیاسی است.
کد خبر: ۱۲۱۸۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲ 30 January 2024

به گزارش «تابناک»، جواد هروی در گفت‌وگو با ایسنا درباره فعالیت انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه، اظهار کرد: ما جلسات متعددی با برخی گروه‌های اطلاح‌طلب و اصولگرای معتدل داشته‌ایم که برخی احزاب حضور جدی و برخی احزاب حضور منفعل در این جلسات داشته‌اند. در مجموع تلاش ما این بوده است که برای ارائه لیست با این احزاب به توافق برسیم اما ردصلاحیت‌ها و کاهش داوطلبان موجب ایجاد خللی در توافقات شد.

وی ادامه داد: اعتدال و توسعه با حزب کارگزاران سازندگی، اعتمادملی، ندای ایرانیان و خانه کارگر و مجموعه اصولگرایان معتدل نزدیک به علی لاریجانی و نمایندگان ادوار به مدیریت منصور حقیقت‌پور جلسه دارد.

این فعال سیاسی خاطر نشان کرد: فعلا توافق اعتدال و توسعه با سایر احزاب و جریان‌ها با توجه به ردصلاحیت‌ها متوقف شده و تصمیم‌گیری به بعد از ۱۹ بهمن که نتایج نهایی بررسی ردصلاحیت ها توسط شورای نگهبان اعلام خواهد شد ، موکول شده است.

هروی در پایان درباره احتمال ارائه لیست مشترک، گفت: با توجه به شرایطی که بوجود آمده است، ائتلاف برای حزب ما ضرورتی سیاسی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم