دکتر میری مدیر عامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو با حضور در این همایش و با اشاره به اهمیت خدمات امدادی و توسعه ناوگان امداد گفت: موضوع خدمات و امداد به عنوان خط مقدم خدمات پس از فروش از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و نباید فراموش کرد تاثیر خدمات و امداد با کیفیت در تصویر ذهنی مشتریان بسیار زیاد است.
وی در ادامه با ابراز امیدواری در محقق شدن اهداف و برنامهریزیهای انجام شده توسط تیم پشتیبان عملیات امداد کرمان موتور گفت: همه همکاران تلاش خواهند کرد که همچون گذشته شاهد ارائه خدمات امدادی با کیفیت و سریع در طرح امداد نوروزی سال ۱۴۰۳ باشیم.
همچنین در طول برگزاری این همایش با حضور مدیر عامل و قائم مقام مدیر عاملشرکت خدمات و تجارت بم خودرو مهندس محمودی و مدیر امداد مهندس نجفی به پاس قدردانی از تلاشهای شبانه روزی امدادگران کرمان موتور، با اعطا لوح و هدایا از امدادگران برتر سال ۱۴۰۲ تقدیر شد.
گفتنی است با توجه به تحویل سری اول تاکسیهای برقی شرکت کرمان موتور E۵۰A، همزمان با برگزاری این همایش، کارگاههای تخصصی تئوری – عملی آشنایی با خودرو برقی و نحوه امدادرسانی به آن توسط تیم واحد فنی و مهندسی شرکت خدمات و تجارت بم خودرو برگزار شد.
همچنین در پایان برگزاری این همایش کارگاههای بررسی اطلاعیهها و استانداردهای فنی و به روزرسانی دستگاههای عیب یاب نیز از سایر اقدامات جانبی همایش بود که مورد استقبال امدادگران قرار گرفت.
تابناک را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.