بازدید 2769
هرکس با صندوق رأی قهر کند آب به آسیاب دشمن می‌ریزد

اگر به درستی جامعه را اداره نکردیم کارمان غلط است

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: به نظر من هرکسی به هر بهانه‌ای بخواهد بهانه‌گیری کند، تسویه حساب کند، هر حرفی بخواهد بزند و با صندوق انتخابات قهر کند، خواسته و ناخواسته آب به آسیاب دشمن می‌ریزد.
کد خبر: ۱۲۱۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵ 29 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در نشست جامعۀ اسلامی مهندسین اظهار کرد: چه در سیاست خارجی چه در سیاست داخلی، جوهره انقلاب ما متکی به مردم است. اساس انقلاب اسلامی و پیروزی آن در گروی مردم است و ما به هر دلیلی و به هر بهانه ای و به هر مصلحتی حق نداریم مردم را از گردونه کارها خارج کنیم، چه کارها اقتصادی باشد چه سیاسی باشد یا نظامی، حتی در کارهای نظامی که بسته ترین کارهاست نباید مردم را  از میدان دور کنیم. 

قالیباف گفت: الان مخصوصا در مورد انتخابات، در حوزه خارجی نگاه کنیم میزان مشارکت مردم معنی‌دار است، به نظر من هر کسی به هر بهانه ای بخواهد بهانه گیری کند، تسویه حساب کند یا بخواهد هر حرفی بزند و قهر کند، خواسته و ناخواسته آب به آسیاب دشمن می ریزد، ما نمی‌گوییم اشکالاتی نیست، بله اشکال هست ولی باید بایستیم و بعد از ۴۵ سال با هم حرف بزنیم، گفت‌وگو کنیم، پیگیری کنیم  و مشکلات را حل و فصل کنیم.

وی ادامه داد: نکته دوم در حوزه سیاست داخلی، الان مثل گذشته نیست که فکر کنیم دشمن دارد طراحی می کند که بخشی از کشور ما را تجزیه کند. دیگر از آن خبرها نیست، به نوع دیگری است. امروز هر یک از هموطن ما از جهت ذهنی از ما جدا شود و به جهت ذهنی به دشمن بپردازد و وصل شود به معنای یک هشتادویک میلیونیم یک نفر جدا شده است. یک میلیون نفر از جهت ذهنی از ما جدا شوند، به اندازه یک میلیون ما را تجزیه کرده‌اند و اینجا مانده‌اند و موثرتر هم کار را انجام می دهند. این را باید فهمید.

رئیس مجلس تاکید کرد: امروز نوع نگاه ها و تهدیدات فرق کرده است. صحبت از  جنگ نرم است. پس اینجا مشارکت در انتخابات مهم می شود. 

قالیباف گفت: من هیچ موقع از مسیر سیاست به سیاست نیامده‌ام و علقه ای به گروه های سیاسی نداشته ام، من از مسیر مدیریتی به حوزۀ سیاست آمده‌ام و از این منظر به سیاست نگاه می‌کنم و فکر می‌کنم اگر به سیاست با  نگاه توسعه و پیشرفت و حل مشکلات نگاه کنیم می‌توانیم یک قدم جدی برداریم، امروز کشور به این نیازمند است. همیشه حرف من این است که با هر سلیقه و گرایشی که هستیم، کارآمدی در اداره جامعه مهم است اگر جامعه را به درستی اداره کردیم کارمان درست است و اگر به درستی جامعه را اداره نکردیم کارمان غلط است، پس بر سیاست ما باید چنین منطقی حاکم باشد.

وی با اشاره به بررسی های مجلس در لایحه برنامه هفتم تصریح کرد: برنامه هفتم کم‌اشکال‌ترین و اجرایی‌ترین برنامه است و مجلس دوازدهم باید این برنامه را پیگیری کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۶
مگه شما برای مردم بدبخت هم چیزی گذاشتید؟
پاسخ ها
رضا اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
من دیگه گرانی تورم رانت خواری دانشگاه سهمیه ای ویژه خواری قطع اینترنت محدودیت مجازی نامیدی جوانان مهجرت های وحشتناک نخبه ها و جوانان ربا خواری بانک ها احتکار خودرو سازی ممنوعیت رانت گونه واردات خودرو راااااااااای نمیدم
کسی با صندوق رای و دموکراسی قهر نمیکنه

مردم با روش برگزاری و... قهر میکنن
والا مرم هم به دوستی با شما اعتمادی ندارن
آقای قالی بافت چرا ملت کاری کنه ، آب به آسیاب دشمن ریختن است ،اما مسئولین هر کاری انجام می دهنددرسته و هیچ اشتباهی در آن نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
احسنت حرف حق
اگر همگی رفتید کنار اوضاع بهتر میشود
(هرکس با صندوق رأی قهر کند آب به آسیاب دشمن می‌ریزد)

اقای قالیباف

ابی نگذاشته اید که به اسیاب ریخته شود یا نشود
عجب !!!!
اونایی که باعث ایجاد بساط رانت، اختلاس، دزدی و غارت بیت المال، فقر ملت، نا امیدی مردم، گرانی های هر روزه، تورم بسیار بالا، تبدیل پول کشور به بی ارزش ترین پول دنیا و ... شدن آب به آسیاب کی می ریزن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
دست مريزاد آقاي عليرضا حرف دل ما را زدي
هر کس (گزینش ، انجمن اسلامی، بسیج، روحانیون و غیره) مردم را از حقوق اساسیشون محروم نماید و مانع سعادت مردم و کشور و اسلام گردد آب و برف و بهمن و قس علی هذا به آسیاب و سد های دشمن ریخته.
لطفا بفرمائيد به چه كسي بايد راي بدهيم. ما كه نماينده اي نداريم!
کسانی که باعث نا امیدی مردم از اینده مملکت و فرزاندانشان میشوند اب به اسیاب دشمن میریزند که عملکردشون باعث شرکت نکردن مردم در انتخابات میشه . اقای قالیباف کیفیت سیسمونی هایی که از ترکیه اومده خوب هست؟
چرا باید به کسانی رای داد تا علیه رای دهندگان قوانین رو تصویب کنند ؟
۴۳ سال مرتب رای دادیم. هیچ نتیجه مثبتی برای مردم نداشت
کسانی که به مردم پشت کنن چطور؟ و خون ملت و تو شیشه کنن چطور؟
مجلس كاري كه براي مردم نكرد ،عليه مردم بيچاره وبه نفع خود كار كرد و حالا دارن التماس مي كنند كه مردم راي بدهيد .
دم از اقتصاد مقاومتی برای مردم عادی می زنید برای نوه یتان سیسمونی از ترکیه می خرید اوف بر شما باد
هرکس زمینه قهر کردن مردم را فراهم کند چی؟
با صندوق قهر نكرديم جناب آقاي رئيس

بلكه به نمايندگان و مسئولين بي اعتماد شديم . چون تا راي مياريد ، ديگه خرتون از پل گذشته و مردم را به كل از ياد مي بريد و مي ريد سراغ منافع جناحي خودتون .
آخر یک مشکل کوچک وجود دارد که شما غیر از خودتان کسی را قبول ندارید و وقتی کسی غیر از خودتان را قبول ندارید چگونه می خواهید حرف بزنید؟ مگر اینکه طبق معمول شما حرف بزنید و بقیه گوش کنند و تایید نمایند.
آها از این به بعد تو خیابون شناسنامه چک میکنن هرکی مهر نداشت میشه دشمن نه؟؟؟؟؟
در شرایط حساس کنونی رو یادت رفت آقای فرش باف
این اقای حق به جانب ک فقط با حدود 200 هزار رای رییس مجلس شده فقط لطف کنه یک لایحه یا طرح که باعث بهبود شرایط مردم توی این چندسال شده باش رو عنوان کنه من تا 100 سال اینده بهش رای میدم
مگه هنوز آسیاب آبی هست ؟!!!!
وقتي نماينده مورد نظر نداريم راي نمي دهيم
جناب چه ربطی رای دادن به دشمن داره با چه زبونی بگیم این نفرات الان مجلس بجز تصویب قوانین بر ضد مردم کاری نکردن اینها باید رد صلاحیت میشدن حالا دوباره همین مجلس تشکیل میشه و بر ضد مردم
خوب تکلیف مشخص است و حجت تمام است حالا بینیم رای میدهند مردم یا خیر
از شاسی بلندها چه خبر
امکان شرکت نکردن امری محال است. آنان که رای نمی‌دهند در انتخابات شرکت می کنند ولی رای نمی‌دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
دوغتو بنوش بابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
درست میفرمایید. شرکت نکردن در انتخابات هم نوعی ابراز نظر است
مهدیس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
خیلی جمله سنگینی بود متاسفانه اونا که منفی دادن متوجه نشدند....بنظر من بی تفاوتی به صندوق حتی مرحله آبی فرا تر از رای ندادن هست باور کنید نیمی از مردم حتی نمیدانند انتخابات کی هست ؟
با این کارنامه بعد از چهل سال هنوز بهانه دشمن را میگیرید ولی فرزندانتان در دل همان دشمن براحتی زندگی می کنند.
اگر یک نمونه از کارهایی که نمایندگان با اصطلاح منتخب مردم انجام داده که باعث آسایش و آرامش مردم شده باشه اسم ببرید تا من نوعی ترغیب به حضور در رای گیری باشم
قطعا چیزی نبوده،نیست و نخواهد بود. خلاص
چرا همه تون نزدیک انتخابات میشه یاد مردم میوفتید؟ مردم ما کور و کر و لال و بی شعور نیستند دارند وضعیت فعلی جامعه رو می بینند و با پوست گوشت و استخونشون درک می کنند. توی این 4 سال شخص شما توی مجلس چیکار کردید؟ یه قیمت مرغ رو تونستید کنترل کنید؟ با رای دادن مردم هم چیزی رو عوض نمی کنه. شما باید عوض شوید. خودمون رو از دهن شیر در بیاریم بندازیم تو دهن تمساح!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست