بازدید 2218
۲

انصارالله یمن: آماده رویارویی مستقیم با آمریکا هستیم

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن با اشاره به حمله جدید ارتش یمن به کشتی انگلیسی در دریای سرخ، به ائتلاف آمریکا هشدار داد: در صورت لشکرکشی به خاک یمن، ملت یمن یکپارچه به پا خواهد ایستاد.
کد خبر: ۱۲۱۸۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۷ 28 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از شبکه خبری المیادین، «محمد البخیتی»، عضو دفتر سیاسی انصارالله در مواضعی درباره تازه‌ترین حملات نظامی نیروهای مسلح یمن به کشتی‌های جنگی ائتلاف آمریکایی و انگلیس در دریای سرخ از هدف قرار گرفتن مستقیم ناو جنگی انگلیس در نزدیکی کشتی آمریکایی در دریای سرخ خبر داد.

البخیتی در واکنش به ادامه تجاوز نظامی ائتلاف آمریکایی و انگلیس به یمن در سخنانی بار دیگر با تهدید آشکار علیه آمریکا و انگلیس، کشتی‌های جنگی و تجاری ائتلاف آمریکا و انگلیس در دریای سرخ را هدف مشروع برای حملات ارتش یمن دانست.

عضو ارشد جنبش انصارالله یمن در پیامی شدید اللحن به ائتلاف آمریکایی و انگلیس هشدار داد که ارتش یمن آماده درگیری مستقیم با ائتلاف آمریکایی است.

البخیتی در مصاحبه با شبکه المیادین با هشدار به آمریکا و انگلیس گفت: در صورت ورود نیروهای آمریکایی و انگلیسی به خاک یمن، هدف آسانی برای نیروهای نظامی یمن خواهند بود و دامنه حملات ما علیه متجاوزان گسترش خواهد یافت.

وی با هشدار به حماقت آمریکا و انگلیس در لشکرکشی به خاک یمن اعلام کرد که در صورت لشکرکشی نیروهای ائتلاف به خاک یمن، ملت یمن با یکپارچه علیه متجاوزان به پا خواهند ایستاد.

عضو شورای عالی سیاسی یمن بار دیگر با هشدار به واشنگتن، انگلیس در حمایت از تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه از ادامه حملات نیروهای مسلح یمن به فلسطین اشغالی و کشتی‌ها ائتلاف آمریکا در دریای سرخ خبر داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
یعنی پایان یمن
خخخ
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست