بازدید 1407

گچبری های پیش ساخته پلی یورتان

گچبری پیش ساخته‌ی پلی یورتان دکارت جایگزین بسیار مناسبی برای ابزار گچ و همچنین گچکاری می باشد.
کد خبر: ۱۲۱۸۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳ 27 January 2024

گچبری های پیش ساخته پلی یورتان دکارت در نمایشگاه میدکس 1402

گچبری های پیش ساخته پلی یورتان

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی میدکس (معماری- خانه مدرن- دکوراسیون) در تاریخ 22-25 دی ماه 1402 در محل نمایشگاه بین المللی تهران با حضور بالغ بر 200 شرکت فعال در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی و صنایع وابسته برگزار گردید. شرکت دکارت با ارائه محصولات گچبری های پیش ساخته پلی یورتان دکارت در این نمایشگاه حضور پیدا کرد .

با توجه به هزینه‌های بالای بازسازی ساختمان و زمان بر بودن آیتم های اجرایی روش‌های بسیار نوین و جذابی در نمایشگاه میدکس ارائه گردید. یکی از شرکتهایی که در این راستا برنامه ریزی های لازم را انجام داده، مجموعه دکارت می باشد.

شرکت دکارت با ارائه انواع گچبری‌های پیش ساخته پلی یورتان، دیوارپوش پلی یورتان برای دیوارهای منازل و ادارات، ابزار گلویی پلی یورتان برای دکوراتیو کردن سقف ها و گل سقفی پلی یورتان در جهت دکوراتیو نمودن اطراف لوسترهای منزل و دیگر محصولات پلی یورتان حضور بسیار پر رنگی در این نمایشگاه داشت.

با توجه به اهمیت برگزاری نمایشگاه های تخصصی در جهت توسعه و رشد صنایع کشور ، شرکت دکارت همانند سنوات گذشته در این نمایشگاه حضور داشت و جهت رسیدن به اهداف ذیل گام برداشت:

معرفی توانمندی و محصولات جدید شامل انواع گچبری های پیش ساخته از جنس پلی یورتان، دیوارپوش‌های جدید پلی استایرن و ماربل شیت

ارتباط مستقیم با مشتریان جدید وشناسایی نیاز آنها

ارتباط با مشتریان قدیمی و وفادار شرکت  و شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات آنها

شناخت شرایط کلی بازار و برنامه ریزی بر اساس آن

ارتباط با تامین کنندگان مواد خام

انجام مذاکرات تجاری با شرکت های خارجی جهت صادرات محصولات

شناخت رقبا و آشنایی با محصولات و برنامه ریزی جهت همکاری

گچبری های پیش ساخته پلی یورتان

متریال پلی یورتان نسبت به متریال گچ دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد که می‌توان به راحتی، پلی یورتان را جایگزین گچ نمود. از مزایای پلی یورتان می‌توان به طور خلاصه به سبک بودن، انعطاف پذیر، قابلیت رنگ پذیری بالا، مقاوم در برابر رطوبت و حمل و نصب آسان آن اشاره کرد.

در طراحی داخلی و دکوراتیو کردن فضاهای در دسترس نیاز شدیدی به متریالهای سبک بدون دخالت نیروی کاری مثل بنا و کارگر و همچنین دوری از متریالهایی مثل سیمان و خاک و غیره احساس می شود. اغلب تصمیم گیری ها در خصوص شروع نکردن بازسازی ساختمان صرفا به این دلایل می باشد.

راه حل ارائه شده از سوی مجموعه دکارت می‌تواند دغدغه شما نسبت به به هم ریختگی فضا و طولانی شدن مدت بازسازی را کاهش دهد. در استفاده از گچبری های پیش ساخته پلی یورتان دکارت هیچ نیازی به سیمان، گچ، مصالح بنایی و حتی تخریب نمی‌باشد و سرعت نصب به حدی بالاست که شما می‌توانید در عرض یک روز کلیه‌ی کارهای دکوراتیو سقف و دیوار خود را به بهترین نحو و با کیفیت بالا انجام دهید.

شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با محصولات گچبری پیش ساخته پلی یورتان دکارت به وبسایت ما به آدرس www.decartstore.co  بخش معرفی محصولات مراجعه نمایید.

همچنین کارشناسان ما می‌توانند حتی برای متراژهای کوچک نیز مشاوره بسیار خوبی در نحوه استفاده از محصولات گچبری پیش ساخته پلی یورتان دکارت ارائه نمایند.

شما می توانید در قسمت تماس با ما وبسایت شماره خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس گرفته و کلیه خدمات قبل از خرید را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار دهند، تا بتوانید به  طراحی مدنظر خود برسید.

با توجه به استقبال و بازدید حدود 30000 نفری فعالان و علاقمندان از این نمایشگاه به تمامی اهداف فوق جامه عمل پوشانده شد و برنامه ریزی جهت همکاری‌های آینده شکل گرفت.

گچبری های پیش ساخته پلی یورتان

همچنین مجموعه دکارت اقدام به راه اندازی نمایشگاه محصولات گچبری های پیش ساخته پلی یورتان خود در جزیره زیبای کیش نموده است. 

لذا از شما عزیزان دعوت می شود تا با مراحعه به وبسایت شرکت دکارت به آدرس www.decartstore.co از محصولات ما دیدن فرمایید.

در وبسایت مجموعه دکارت شما می توانید با مراجعه به منوی ایده ها، بهترین طراحی های قابل ارائه در ساختمان را مشاهده بفرمایید، از آنها ایده بگیرید و با کارشناسان طراحی مجموعه در میان بگذارید، تا به صورت کاملا رایگان طراحی مورد تایید خود را تحویل بگیرید.

کارشناسان ما برای ارائه هر چه بهتر خدمات طراحی و اجرای محصولات پلی یورتان آماده خدمت گذاری هستند. 

در نهایت لازم است تا یادآوری نماییم برای رسیدن به طرح اجرایی خود نیازی به هزینه‌ی اضافی نبوده و می‌توانید تمام محصولات دکوراتیو مجموعه را در دفتر مرکزی و شعبه آن در جزیره کیش از نزدیک ملاحظه بفرمایید.

منبع: www.decartstore.co

منتظر شما در وبسایت مجموعه دکارت و دفتر مرکزی هستیم.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار