بازدید 3625

کوبایی معروف، سرمربی بوکس ایران شد

تیم ملی بوکس ایران، اسفندماه مسابقات جهانی ایتالیا (گزینشی المپیک 2024) را در پیش دارد. مرحله آخر گزینشی المپیک پاریس نیز، خرداد در تایلند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۲۱۸۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹ 27 January 2024

تیم ملی بوکس ایران در المپیک مربی کوبایی خواهد داشت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ خوان باتیستا فونتانیلس مربی کوبایی که اواخر هفته گذشته برای مذاکره و بررسی شرایط بوکس ایران وارد تهران شده بود، صبح امروز(شنبه - 7 بهمن ماه) با مسئولان فدراسیون بوکس برای قبول هدایت تیم ملی به توافق رسید و قرارداد امضا کرد.

قرارداد این مربی تا پایان المپیک 2024 پاریس خواهد بود و در صورت رضایت طرفین قابل تمدید خواهد بود. فونتانا در سالیان گذشته هدایت تیم‌های ملی تایلند و مکزیک را برعهده داشته است.

نخستین مرحله رقابت‌های جهانی گزینشی المپیک اسفندماه سال جاری در ایتالیا برگزار خواهد و تیم ملی کشورمان برای کسب در این مسابقات حضور خواهد داشت.

او سال‌ها سرمربی تیم ملی تایلند بوده و مدال‌های گوناگونی توسط بوکسورهای تایلندی با هدایت او در چند دوره المپیک کسب شده است. بوکس تایلند با هدایت وی در چند دوره بازی‌های آسیایی نیز به ۱۵ مدال رنگارنگ رسیده است. تایلندی‌ها با سرمربیگری، فونتانا در مسابقات جهانی هم مدال‌های مختلفی به دست آوردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست