بازدید 3095

نفوذ سامانه بارشی از جنوب غرب، کاهش دما تا ۷ درجه

سازمان هواشناسی کشور از نفوذ سامانه بارشی از جنوب غرب کشور طی روز جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۷۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲ 26 January 2024

به گزارش «تابناک»، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز جمعه (۶ بهمن) با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب کشور در استان‌های واقع در جنوب غرب و جنوب، ابرناکی همراه با بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود و بعد از ظهر گستره بارش مناطقی از شمال غرب، غرب، مرکز، شرق و شمال شرق کشور را فرا خواهد گرفت.

همچنین در استان‌های خراسان رضوی، سمنان، یزد، خراسان جنوبی‌، کردستان، ایلام، نیمه شمالی بوشهر و مناطق مرکزی بارش خواهیم داشت.

شنبه در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، کرمان، هرمزگان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، همدان، مرکزی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان و خراسان شمالی بارش برف و باران خواهیم داشت.

هفته آینده در اکثر مناطق کشور دما ۳ تا ۷ درجه کاهش می‌یابد که هفته نسبتاً سردی نسبت به هفته گذشته خواهیم داشت.

امروز بخش‌های مرکزی و غربی خلیج فارس، شنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و یکشنبه شرق خلیج فارس مواج است. یکشنبه و دوشنبه نیز دریای خزر مواج است.

آسمان تهران فردا شنبه ( ۷ بهمن) ابری، در برخی ساعات همراه با بارش باران و مه رقیق و از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و در ‌روز یکشنبه (۸ بهمن) ابری، بارش پراکنده و به تدریج وزش باد شدید و کاهش ابر با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۵ و ۲۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۹-  و ۱۰- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست