بازدید 3759

ژاوی به اخراج از بارسا نزدیک شد؛ ناپولی آخرین فرصت

حالا فقط جدال با ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا برای امیدواری به فتح جام باقی مانده است. در لالیگا هم اختلاف زیاد است و اگر بیش از این شود قطعا لاپورتا تا آخرفصل صبرر نخواهد کرد.
کد خبر: ۱۲۱۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸ 25 January 2024

سرمربی بارسلونا در واکنش به شکست بامداد امروز مقابل بیلبائو و حذف از کوپادل‌ری گفت: اگر بدانم این تیم دیگر در سطح بالایی نمی‌تواند بازی کند، تیم را در انتهای فصل ترک می‌کنم!

به گزارش تابناک ورزشی؛ «من هنوز معتقدم که پروژه بارسلونا با این بازیکنان جوان جواب می‌دهد.» این واکنش ژاوی است به باخت و حذف بارسلونا از جام پادشاهی اسپانیا. وقتی شب گذشته بارسلونا که دو بر یک از بیلبائو پیش بود در نهایت با نتیجه 4 بر 2 باخت و مثل سوپرکاپ جام را از دست داد.

ژاوی پس از این باخت به بازنده‌ترین مربی اسپانیایی بارسلونا نام گرفت و دوباره صحبت از اخراج او میان کاربران و طرفداران داغ‌تر شد. حالا فقط جدال با ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا برای امیدواری به فتح جام باقی مانده است. در لالیگا هم اختلاف زیاد است و اگر بیش از این شود قطعا لاپورتا تا آخرفصل صبرر نخواهد کرد.

بارسلونا در این فصل اصلا در حد و اندازه‌های نامش ظاهر نشده و مصدومیت چند بازیکن هم مزید علت شد. ولی ژاوی معتقد است که این پروژه می تواند جواب دهد و اگر بداند نمی‌تواند بارسلونا در سطح اصلی خود مربیگری کند، تیم را ترک می‌کند.

رئال مادرید هم در فصل جاری با بحران شدید مصدومیت مواجه شده است ولی آنچلوتی به خوبی تیم بی دفاع و بدون دروازه‌بان خود را اداره کرد.

پیشتر نیز ژاوی گفته بود که اگر بازیکنان او را نخواهند چمدانش را خواهد بست و تیم را ترک خواهد کرد.

ژاوی پس از حذف از کوپادل‌ری اظهار داشت: من می‌دانم کجا هستم. بارسلونا برای جام‌ها می‌جنگد و باید ببرد. اگر بدانم در انتهای فصل این تیم دیگر در حد قهرمانی نیست، تیم را ترک خواهم کرد.

بارسلونا در حال حاضر در رده سوم لالیگا قرار دارد و در لیگ قهرمانان اروپا نیز باید ناپولیِ ضعیف این روزها دیدار کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست