بازدید 17278
۹

خط و نشان فرمانده نیروی زمینی ارتش برای دشمنان

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز ارتش در بالاترین سطح از آمادگی رزمی و توان دفاعی برخوردار است و هرنوع تهدیدی از سوی دشمنان با پاسخی دندان شکن همراه خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۱۷۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳ 24 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان یگان های نزاجا در منطقه خوزستان، ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و گرامی داشت روز پدر گفت: فرماندهان در یگان‌ها باید در نقش‌های رهبری، پدری و فرماندهی ظاهر شوند، اخلاق و رفتار پدرانه باید در تمامی یگان ها نهادینه شود.

وی با بیان اینکه امروز نیروی زمینی ارتش در بالاترین سطح از آمادگی دفاعی و توان رزمی قرار دارد، افزود: یگان‌های نیروی زمینی ارتش در نقاط مختلف کشور به‌ویژه در مناطق مرزی با جدیدترین تجهیزات و تسلیحات به دفاع از کشور مشغول هستند، چنانچه دشمنان مرتکب خطا شوند، پاسخی دندان‌شکن را از سوی نیروی زمینی ارتش دریافت خواهند کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: برابر منویات فرماندهی معظم کل قوا ."اشراف اطلاعاتی" بسیار مهم است، اگر ارتش و نیروی زمینی در مناطق مرزی حضور دارند به منزله تهدیدات دشمن نیست، قطعا حضور ما به منظور اشراف اطلاعاتی است.

امیر سرتیپ حیدری به تشریح ابعاد سیاسی منطقه پرداخت و افزود: استکبار جهانی بر نمی‌تابد که یک قدرتی به نام اسلام و جمهوری اسلامی، گفتمان جدیدی را به دنیا معرفی کند، نظام سلطه در حال عقب‌نشینی است و این سراشیبی نظام سلطه از آثار و برکات اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن، گفت: دشمن تمام توان خود را پای کار آورد تا بتواند جمهوری اسلامی ایران را همانند برخی از کشورهای منطقه تحت سیطره خود درآورد اما دیدند این اتفاق اصلا امکان پذیر نیست، به همن منظور به جنگ ترکیبی روی آورد تا بتواند خانواده و به خصوص جوانان ما را از ما بگیرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش یکی از راهکارهای مهم در نا امید سازی دشمنان را شرکت در انتخابات پیش رو خواند و خاطر نشان کرد: بسیج همگانی و مشارکت حداکثری در انتخابات، دشمن را در جنگ ترکیبی شکست خواهد داد.

وی در پایان گفت: کارکنان نیروی زمینی ارتش همیشه در تمامی صحنه‌ها پشت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند و در این حماسه سیاسی بار دیگر ولایت‌مداری خود را ثابت خواهند کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۹
خدا رحمت کنه سربازان پادگان باغین در کرمان.خدا به خانواده های آنان صبر بدهد.
یا حسین
زنده باد شیر لکستان امیر دلها
آرزوی دشمنان کشیدن پای ایران به جنگ است لطفا دشمن را در نقشه اش ناکام کنید وهرگز به جنگ تن ندهید وبقول سردار شهید ماهرگز آغاز گر جنگ نباید باشیم وبه تحریکات دشمن با صبر وهوشمندی پاسخ دهیم به امید حق ایران هرگز روی دوستی باههیچ قدرتی نباید حساب کند
زنده باد فرمانده خدا پشت و پناهتان یا علی
نیروهای ارتش امروز همه شان دارن اسنپ کار میکننن
یا حضرت علی اصغر اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
با سلام و عرض وادب روز پدر روز ولادت با سر سعادت مولایی متقیان حیدر کرار بر تمامی پدران سبز پوش محمد مبارکباد.دنیا بداند ما ایرانیها متخاصم نیستیم.ودنیای اسلام زور وچپاول ونسل
کوشی مظلومان عالم را نمی پذیرد و محکوم ننمایید ولز هر گونه تعرض به تمامیت عرضی کشوردر هر زمان مکان دفاع خواهیم کرد.ماپرچم اعدالت ایران را که با خون هزاران شهیدر نگین شده بر زمین نخواهیم گذاشت.ورهرو سردار دلها حاج قاسم وشهیدانمان وگوش به فرمان سید علی خواهیم بود.منالله توفیق ج-ی9-0
درود بر امیر بزرگوار. از لحاظ توان رزمی و تجهیزات خوب هستین اما چون برادر خودم ارتشی هست کاملا در جریان وضعیت افتضاح معیشتی ایشون و همکاراش هستم یعنی از ساعت ۴ ظهر تا ۲۳ اگه اسنپ کار نکنن نمیتونن امکانات اولیه زندگیشون رو هم تهیه کنن
در همه جنگ ها و ارتش ها در زمان صلح حرف اول و آخر رو نیروی انسانی میزنه نیروی انسانی که در ارتش ایران بسیار مظلوم و شرمنده و سرشکسته است به امید تدبیر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی