بازدید 1872

ستاره‌های پرسپولیس در پادگان!

شش بازیکن سرباز ملوان امروز راهی پادگان شدند تا سربازی خود را رسما استارت بزنند.
کد خبر: ۱۲۱۷۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱ 23 January 2024

 به گزارش تابناک، در حالی که خدمت سربازی شش بازیکن از روز یکم بهمن آغاز شده بود، سازمان نظام وظیفه نیز سرانجام تقسیم‌بندی آن‌ها را انجام داد و مشخص شد که این نفرات در ترکیب تیم ملوان بندرانزلی حضور خواهند داشت.

این بازیکنان صبح امروز و با دریافت کد خدمت سربازی، راهی پادگان شدند تا رسما سربازی خود را انجام دهند و با طی مراحل اداری، به ملوان بندرانزلی ملحق شوند و پیراهن این تیم سفیدپوش و پرطرفدار فوتبال ایران را برتن کنند.

میلاد سرلک، محمد عمری، حبیب فرعباسی، نیما انتظاری و جلال مداحی پنج بازیکنی هستند که به همراه رضا غندی‌پور، به عنوان بازیکن سرباز در ملوان حضور خواهند داشت.

نکته جالب اینکه غندی‌پور و مداحی به ترتیب در لیست جوانان و امید ملوان حضور خواهند داشت و چهار بازیکن دیگر در فهرست بزرگسالان قرار می‌گیرند.

به این ترتیب ملوان به عنوان یکی از فعال‌ترین تیم‌های نقل و انتقالات، بعد از چند فصل با بازیکنان سرباز مشهور و نامدار شرایط بهتری در نیم فصل دوم خواهد داشت.

این در حالی است که بازیکنان جدید ملوان بعد از انجام امور اداری، قرارداد خود را هم با این تیم امضا خواهند کرد تا رسما به عنوان شاگردان جدید مهدی تارتار به این سرمربی معرفی شوند.

منبع: ورزش سه
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار