بازدید 1729

آمادگی شناور شهید ابومهدی برای مقابله با بدخواهان

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به عملیات‌های دریایی که در منطقه تنگه هرمز در راستای برقراری امنیت صورت می‌گیرد، از مقابله با کشوری که مبادرت به دزدی دریایی کرده بود، در تنگه هرمز و منطقه خلیج فارس مطابق با قوانین خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱ 23 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفتگو با برنامه «من طهران» شبکه خبری العالم همچنین در خصوص عملیاتی شدن شناور شهید ابومهدی المهندس اظهار داشت: شناور شهید ابومهدی المهندس حامل پیام صلح و دوستی برای کشور‌های مسلمان در منطقه خلیج فارس می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد، اگر نیرو‌های بیگانه بخواهند در این منطقه‌ای که همگان از آن عبور می‌کنند حضور پیدا کنند، شناور شهید ابومهدی صادرکننده پیام صلح و دوستی برای آنها است، اما اگر بدخواهان بخواهند مشکلی ایجاد کنند، این شناور، حامل پیام «آمادگی» در مقابل دشمنان است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: با تولید و الحاق شناور شهید ابومهدی المهندس و سایر شناور‌های موشک انداز و همچنین مانور‌هایی که در منطقه برگزار می‌شود درصدد هستیم تا امنیت را در تنگه هرمز برقرار نماییم.

وی با تاکید بر این که امنیت تنگه هرمز به واسطه کشور‌های منطقه تامین می‌شود، افزود: امنیت و ثبات کامل در منطقه تنگه هرمز برقرار است و بیگانگان نقشی در برقراری امنیت در این منطقه حساس ندارند لذا حضور این نیرو‌ها معنا و مفهومی ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم