بازدید 16990
رئیس سابق شبکه سه ناگفته‌هایی از حذف عادل به زبان آورد

اخراج فردوسی‌پور و لباس مشکی در شب ولادت زهرا"س"

ادعای پورمحمدی در حالی است که علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما به صورت علنی خواهان بازگشت فردوسی‌پور و برنامه نود شده بود اما شبکه سه و مدیرش مقابل این خواسته، مقاومت کرد.
کد خبر: ۱۲۱۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ 23 January 2024
تعداد بازدید : 1400

 

علی اصغر پورمحمدی رئیس سابق شبکه سه سیما با حمایت از علی فروغی در ماجرای اخراج فردوسی پور و تعطیلی برنامه نود، گفت: اگر من بودم هم شاید این کار را می‌کردم.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پورمحمدی در مصاحبه با اکبر نبوی و برنامه تصویری‌اش گفت: فردوسی پور از چارچوب و کنترل خارج بود و خواسته‌ها را انجام نمی‌داد. مثلا ۴۵ دقیقه در مورد چرای گوسفندان در زمین چمن برنامه روی آنتن برد که برای چنین سوژه‌ای، وقت زیادی است.

این مدیر بازنشسته سیما اظهار داشت: به دلایلی برنامه ۹۰ مقداری سیاسی شده بود و یک جاهایی از دایره انصاف خارج می‌شد. حذف فردوسی‌پور تصمیم سازمان بود اما به نام فروغی تمام شد.

پورمحمدی ادامه داد: آقای ضرغامی هم در دوره خودشان چند بار خیز برداشتند که برنامه ۹۰ تعطیل شود. به ما گفتند شما یک برنامه سینمایی آماده کنید که ۹۰ پخش نشود. باز دو، سه ساعت مانده به برنامه می‌گفتند ۹۰ پخش شود. 

یکی دیگر از دلایل و زمینه‌های اخراج این مجری از صداوسیما پوشش مشکی در شب ولادت حضرت زهرا س عنوان شده است: آقای فردوسی‌پور در شب ولادت حضرت زهرا لباس مشکی پوشیده بودند، چون آقای ناصر حجازی مرحوم شده بودند. آقای حجازی یا همه چهره‌های معروف و پرافتخار فوتبال قابل احترام اند اما در کنار جایگاه حضرت فاطمه قرار نمی‌گیرند.

تعطیلی ۹۰ تصمیم سازمان بود اما قرعه این کار به نام آقای فروغی خورد. ممکن بود در دوره من هم این اتفاق بیفتد. البته اگر من بودم شاید یک‌جوری با آقای فردوسی‌پور کنار می‌آمدم.  در جامعه ما کاسه کوزه‌ها را سر فروغی می‌شکنند درحالی که این تصمیم نباید به آقای فروغی نسبت داده شود، چون تصمیمی فرافروغی بود. این تصمیم سازمان بود.

ادعای پورمحمدی در حالی است که علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما به صورت علنی خواهان بازگشت فردوسی‌پور و برنامه نود شده بود اما شبکه سه و مدیرش مقابل این خواسته، مقاومت کرد.

اخراج فردوسی‌پور و لباس مشکی در شب ولادت زهرا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۸
کلا مسیولین با هرچیزی که مردم موافقا مخالفت میکنن.... گاهی وقتا خیلی زود دیر میشه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
فردوسی پور هم برا فوتبال مفید بود هم مضر و در عین حال بسیار خود محور و خود رای بود و فکر می کردفقط نظر خودش درست هست و این در تماس های تلفنی در برنامه نود مشهود بود و جالبه که خیلی از دموکراسی و آزادی و استفاده از نظرات دیگران هم دم می زد
فردوسی پور ۴۵ دقیقه در مورد چراندن گوسفند بر روی چمن ورزشگاه صحبت شد که به دست صاحبش برسه که دیگه تکرار نشه.اگر به گوش مسئولین امر رفته بود آن افتضاح استادیوم آزادی در شب آمدن رونالدو نمی افتاد.پس نتیجه اینکه حق با فردوسی پور بوده چه شخص جنابعالی و امثالهم خوشتان بیاد و چه نیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
تو که سرت تو آخور بی بی سیه تو چی میگی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
١٢:٥٦
لحن و محتواي نوشته ات نشان مي ده سر چه سفره اي بزرگ شدي! تقصير نداري پسرم
تصمیمات صدا و سیما و بسیاری از مدیرانش در طول سال ها پر از اشتباهات بوده و هست. یک سازمان کاملا غیر موفق که نمیتونه یک برنامه رو مدیریت کنه. ایشون اینقدر از خود راضی هست که هنوز نظرات خودش رو عنوان می کنه.
نظر مردم مهمه که اصلا بهش اشاره نمیکنه.
این وضعیت در کل جامعه ما حاکم هست ، اولویت مسائل سطحی و پیش پا افتاده ای مثل رنگ لباس یا نحوه آرایش موی سر یا مسائل دیگر بر تخصص و این زمینه ساز بسیاری از مشکلات کشور می باشد .
چقدر خوب که عادل از این فضا فاصله گرفت تا بر محبوبیتش اضافه بشود .
باز هم دروغ دروغ دروغ
مثلا با این کارتون فردوسی پور رو تنبیه کردید یا مردم رو
شکر خدا از روزی که فردوسی پور رفت همه مردم رفتند دنبال ماهواره ونه گفتن به تلویزیون
بفرمایید چرا خانمهای محجبه در سالروز تولد حضرت زهرا (س) چادر مشکی می پوشند ؟!!!!
برنامه نود سياسي شده بود!!!

شما سياست را در همه چيز وارد كرديد. دين مردم، دانشگاه، اقتصاد، ورزش بعد مي فرماييد نود سياسي شده بود؟ نه عزيزم مشكل شما اين بود كه فردوسي پور بله قربان گو نبود و حرف حق را مي زد
کل صدا سیما سیاسی است بعد جناب پور محمدی میگن نود سیاسی شده بود
عجب!!! تمام باشگاه ها سیاسی عمل میکنند ورزش سیاسی شده
خدایی بااین همه بودجه چه دست اوری داشتید اگر خجالت سرتون می شدهمه فیلم های سبنما رو شبکه های جم تبلغ می کنند یک نفر با بودجه شخصی ازکل مدیران شبکه بابودجهای کلان این جوردرخشید اقا عقل به سن وسال نیست چون همیشه حرف حق تلخه
یعنی اگه عزیزت شب نیمه شعبان ویا ولادت دیگری بود وفوت شد نباید مشکی بپوشی ؟؟؟مخت تو افسایده یا ببرش بیرون یا کلا حرف نزن برات بهتره
صدا و سیما دقیقا مثل ایران خودرو و سایپا هست سالها تولیدات فوق العاده بی کیفیت و مخالف نظر و سلیقه مردم تولید میکنه و این وسط بعضی مواقع هم یه تولید با کیفیت با استقبال مردم روبرو می‌شود همانقدر که این خودرو سازان نزد مردم محبوب هستند تلویزیون هم همانقدر محبوبیت دارد
شما که منتشر نمی کنید ولی....
قدر زر زرگر شناسد ؛ قدر گوهر ، گوهری
اصولا هر کس بر وفق مراد حضرات حرف نزند جایگاهی ندارد . این رویه یک ناهنجاری اداری است که سالهاست به هنجار تبدیل شده است .
نگاه از بالا به پایین
عشق فردوسی پور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
پاسخ بچه پررو اردنگی است
یادم باشه اگه یکی از اقوامم فوت کرد و مصادف با ولادت یه امام بود قرمز بپوشم برم ختم!!
پاسخ ها
صمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
داداش بفهم توفرق میکنی بامجری که بیست سی میلیون مخاطب داره
نتیجه تصمیم سازمان برای حذف آقای فردوسی پور چی شد؟ مخاطب بیشتری جذب صدا و سیما شد؟ مشکلات فوتبال حل شد؟
این تصمیم صرفا به ریزش بیشتر مخاطبین صدا و سیما و آسودگی خاطر مدیران نالایق در فدراسیون فوتبال منجر شد.
تا جاییکه من خاطرم هست این آقای پور محمدی از مدیران بسیار ضعیف صدا و سیما بود که بارها از طرف رئیس وقت سازمان اخطار و توبیخ گرفته بود!
خیلی هم کار خوبی کردید
کسی به واسطه تلویزیون بزرگ شده نباید پرو بشه و نمک نشناسی بشه
تو اول لب ولوچتو جمع و جور کن بعد بیا صحبت کن
خدا به همه شما عقل بده
عقل نعمت بزرگی هست
صدا وسیما که کارش عزاداری وسیاه پوشیه حالا این بنده خدا هم سیاه پوشیده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی