بازدید 1881
تا اردیبهشت اردویی نداریم، شاید هم ایرانی بیاوریم

مرادی: عجله در انتخاب سرمربی والیبال برای چیست؟

فدراسیون جهانی والیبال کاری به انتخابات فدراسیون ایران ندارد و دخالتی نمی‌کند و نگاهش به والیبال ما خیلی مثبت است
کد خبر: ۱۲۱۷۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴ 23 January 2024

وحید مرادی سرپرست والیبال در حاشیه ضیافت سده المپیک بار دیگر درباره انتخاب سرمربی جدید تیم ملی توضیح داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ با توجه به احتمال بالای برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون والیبال پیش از پایان سال، گفته شده که مرادی نمی‌خواهد قبل از آمدن رئیس جدید، قراردادی ارزی امضا کند.

وحید مرادی در این رابطه به خبرنگاران گفت: مشخص نیست سرمربی داخلی یا خارجی باشد. درباره این موضوع کمیته فنی تصمیم خواهد گرفت.

مرادی افزود: نمی دانم این بحث از کجا آمده که فدراسیون باید در انتخاب سرمربی تعجیل کند. تنها فرصت خالی برای اردو اردیبهشت است و ما تا آن موقع فرصت داریم برای انتخاب سرمربی.

سرپرست موقت فدراسیون والیبال گفت: فدراسیون جهانی والیبال کاری به انتخابات فدراسیون ایران ندارد و دخالتی نمی‌کند. من حامی رئیس جدید کنفدارسیون والیبال آسیا هستم. جلساتی هم را با فابیو گراسا رئیس فدراسیون جهانی درباره وضعیت والیبال ایران داشتیم. نگاه فدارسیون جهانی والیبال به ایران خیلی مثبت است.

مرادی درباره انتخابات فدراسیون والیبال گفت: فعلا بحث ثبت نام مجدد از کاندیداهای انتخاب فعلا مطرح نیست. منتظر نظر وزارت ورزش هستیم تا اینکه ببینیم باید دوباره ثبت کنیم یا نه.

نایب رئیس داورزنی در دوره رییس قبلی فدراسیون اظهار داشت: روزی ۱۴ ساعت کار می کنیم و یکسری کارها در اولویت است آن هم انتخاب سرمربی است. در کار به این مهمی نباید عجله کرد موضوع خونسردی نیست.

وی درباره گزینه‌ها گفت: یک تعدادی از مربیان خارجی از شرایط والیبال ایران آگاهی دارند و بازیکنان را می شناسند. ما نگران نیستیم و هنر سرمربی این است که چه تصمیماتی در مسابقه بگیرند. اسامی که مطرح شده در فهرست ما هستند و باید ببینیم چه می شود. توتولو را به عنوان دستیار برخی نام برده اند و نمی خواهیم حرفی بزنیم که قیمت بالا رود و نگاه ملی به این قضیه داشته باشید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست