بازدید 2749

توقفی در اجرای مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی نداریم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تاکید رئیس جمهور بر افزایش ظرفیت پزشک است که از سازمان برنامه و بودجه می‌خواهیم زیرساخت‌های کار را فراهم کنند.
کد خبر: ۱۲۱۷۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۳ 23 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، خسروپناه در خصوص پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر درخواست توقف افزایش ظرفیت پزشکی برای سال آینده گفت: مصوبه شورای این بود که هم افزایش ظرفیت رخ دهد و هم زیر ساخت ها تامین شود که بخشی از این کار آماده شد و بخش دیگر اما اجرایی نشد.

وی با اشاره به تاکید رئیس جمهور مبنی بر افزایش ظرفیت پزشکی تصریح کرد: از سازمان برنامه و بودجه کشور میخواهیم و تاکید داریم با توجه به درخواست رئیس جمهور، زیر ساخت این کار را تامین کند

خسروپناه افزود: ما در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای اولین بار کمیسیون سلامت را راه اندازی کردیم تا با مشارکت فرهنگستان و وزارت بهداشت، کار کارشناسی صورت گیرد.

در پایان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در واقع در دستور کار این کمیسیون گذاشته شده که زیرساخت ها و افزایش ظرفیت را بررسی کند و اگر نیاز بود، تجدید نظر شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۰
احسنت احسنت احسنت
یه پزشکی پونک خوب بود که اون و هم نابود کردند
پزشک تربیت کنید برای اروپا و کانادا
درودبرشما که گول شانتاژ هارانخوردید
وتا زمانی که زمام امور بدست خودشان است حکایت همچنان باقی خواهد ماند .تنها را نجات اجرای طرح دکتر طریقت منفرد وزیر محترم دولت دهم بود که می گفت جماعت جراح وپزشک نباید درامور وزارت ومدیریت های وزارت بهداشت دخالت کنند چون اولویت اول منافع خودشان است نه مردم وبه طرز مشکوکی دچار حادثه وفوت نمود.
هشدار هشدار هشدار
آنچه که همیشه درحاشیه امن قرار میگیره ودرفضای شانتاژ فراموش میشه کمبود جراح گوش وچشم وارتوپد وارولوژی ومغزواعصاب هست ونه پزشک عمومی بنابراین باید شدیدا ظرفیت پذیرش رزیدنت رشته های جراحی دوبرابرشود چون سرانه جراح درایران ۱۸ برابر کمتر از استاندارد دنیا است . وبندگان خدا اصحاب جراح باافزایش عرضه جراح نون خودشان درمعرض آجر می بینند وطبیعی است مخالفت کنند .
اگر اختیار تربیت جراح را به دانشگاه آزاد بدهند هم فضای آموزشی وزیرساخت فراهم است وهم خانواده های زیادی هستند که حاضرندباهزینه شخصی فرزندان پزشکشان را به این مراکز بفرستند
فقط کافی آموزش جراح را ازگروگان جراحان ومسئولان فعلی نظام پزشکی خارج کنند
سعی کنید تفکرات پوسیده وانحصارطلبانه قدیمی را کناربگذارید اینکه فکر کنید کیفیت با کمیت درتضاداست اشتباه است دردنیای قدیم در کل دنیا یک افلاطون ویا یک ابوعلی سینا بود ولی اکنون به مدد دنیای متمدن وجدید حداقل ۲۰ ملیون نفر بسیار دانشمندتر وفیلسوف تر از افلاطون وابوعلی سینماداریم پس تفکر هرچه کمترباشد کیفیت بیشتراست اشتباه است
آیاتابحال فکرکرده اید کسانی که تهدید به مهاجرت می کنند نه وطن برایشان مهم است ونه مردم بلکه منافع ورفاه خودشان دراولویت است .
رشته هایی که صندلی هاش خالی مونده ارتوپدی وچشم وپوست وگوش وزنان نیست تمام رشته های درپیتی وغیر جراحی خالی مونده که قبلا هم خالی می موند جماعت جراح این شانتاژهارا ایجاد می کنند که همچنان سرانه جراح درایران ۱۸ برابر کمتر از سرانه دنیا باشه وهمچنان بدون رقیب به کسب درآمد به پردازند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست