بازدید 2633

کاپیتان پرسپولیس ممنوع الخروج است!

مشکلات مالی باعث شده تا کاپیتان و دو بازیکن دیگر این تیم در آستانه سفر به امارات با مانع ممنوع الخروجی مواجه باشند.
کد خبر: ۱۲۱۷۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹ 22 January 2024
کاپیتان پرسپولیس ممنوع الخروج است!

به گزارش تابناک، پرسپولیس بعد از پنج سال طلسم اردوی خارجی‌اش را شکسته و قرار است با هماهنگی‌های صورت گرفته روز پنج شنبه راهی امارات شود.

این در حالیست که هنوز سرخ‌ها موفق به انتخاب سرمربی خود نشده‌اند و تلاش این باشگاه برای انتخاب گزینه واجد شرایط ادامه دارد.

اما این تنها مشکل پرسپولیس برای حضور در اردوی امارات نخواهد بود؛ پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این تیم پیش از سفر به امارات و در شرایطی که در حال جمع آوری پاسپورت‌ها برای حضور در این کشور است، با مشکل ممنوع الخروجی چند بازیکن خود مواجه است.

یکی از این بازیکنان امید عالیشاه کاپیتان اول سرخ‌هاست. مشکل ممنوع الخروجی عالیشاه مربوط به مسئله مالی و برگشت خوردن یکی از چک‌هایش است. کاپیتان پرسپولیس که روی حساب وعده باشگاه برای پرداخت مطالبات چک کشیده بود، با عدم پرداخت آن اکنون با دردسر مواجه شده و احتمالا قادر به همراهی این تیم در سفر به امارات نخواهد شد.

برخی از بازیکنان پرسپولیس البته از فصل گذشته بخشی از مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند و حساب خالی باشگاه در این روزها نیز نگرانی بزرگی برای آنها شکل داده است. اما شاید این بدترین اتفاق برای عالیشاه باشد که در روزهایی که این تیم سرمربی خود را نیز هنوز مشخص نکرده، کاپیتانش را نیز در اردوی امارات به همراه نداشته باشد.

 

منبع:ورزش سه 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست