بازدید 1839
مدیرعامل سایپادیزل:

رونق بازار سرمایه و احترام به سهامداران مبنای تصمیم گیری های مدیریتی خواهد بود

مهدی حسین نژاد، مدیرعامل سایپا دیزل در جلسه تودیع و معارفه معاونت مالی این شرکت با بیان اینکه حفظ حقوق سهامداران از اولویت های سایپادیزل در امور مالی است گفت: سهامداران، سرمایه های سایپادیزل هستند و احترام به سهامداران مبنای تصمیم گیری های آتی خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۱۷۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲ 22 January 2024

رونق بازار سرمایه و احترام به سهامداران مبنای تصمیم گیری های مدیریتی خواهد بود

به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز، مدیرعامل سایپادیزل با معرفی عباس عبدی، معاون مالی این شرکت که دانش آموخته دکترای مهندسی مالی و سابقه درخشانی در حوزه های مالی واقتصادی خودروسازی دارد به تبیین شرایط مالی و اقتصادی سایپادیزل پرداخت و تصریح کرد: ساختارهای مالی شرکت برای سرعت بخشیدن در تولید و خدمت رسانی به مردم باید اصلاح و در همین مسیر بازبینی شوند.

حسین نژاد افزود: حضور سهام سایپادیزل در بازار بورس، فرصت مغتنمی برای ساختار مالی این شرکت است تا از این طریق نقش مثبت و سازنده ای در چرخه اقتصادی و تولیدی کشور داشته باشد و بایستی شرکت سایپادیزل به جایگاه واقعی خود در تولید خودروهای تجاری بازگردانده شود.

او با اشاره به تغییرات صورت گرفته در حوزه مالی اظهار داشت: کسب رضایت سهامداران و مدیریت منابع مالی از اولویت های کاری سایپادیزل در حوزه مالی است که انتظار می رود همکاران در اجرای آن جدیت و همت لازم را داشته باشند.

مدیرعامل سایپادیزل که در روزهای اول کاری خود در خطوط تولیدی شرکت حضور داشت تاکید کرد:  همانگونه که مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا بارها تاکید داشته، توجه به رفاهیات و نیازهای نیروی انسانی یکی از اولویت های مدیریتی سازمان است که برنامه هایی برای تحقق آن در دستور کار وجود دارد.

او در پایان ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک به دست توانمند کارگران و کارکنان زحمت کش این شرکت شاهد تحولات اساسی و رونق هرچه بیشتر سایپادیزل در حوزه تولید و تنوع محصول باشیم.

گفتنی است، مهدی حسین نژاد، مدیرعامل جدید شرکت سایپادیزل که مدرس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران است، دانش آموخته دانشگاه تهران بوده و دارای مدرک مدیریت با گرایش مالی در مقطع فوق لیسانس و مدیریت کارآفرینی در مقطع دکترا است.

او از جمله مدیران با سابقه در عرصه صنعت و اقتصاد کشور است که حضور موفق در مجموعه های مالی، اقتصادی و بورسی و شرکت های تولیدی رادیاتور ایران و بنیان توسعه صنعت خودرو(بن رو) بخشی از كارنامه درخشان  او به حساب می آيد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست