بازدید 2397

رونالدو: لیگ عربستان از لوشامپیونه بهتر است

ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر مدعی شد که لیگ حرفه‌ای عربستان همین حالا هم بهتر و رقابتی‌تر از لوشامپیونه فرانسه است.
کد خبر: ۱۲۱۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲ 20 January 2024


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، کریستیانو رونالدو که بیش از یک سال پیش منچستریونایتد را به مقصد النصر ترک کرد، در مراسم جوایز «گلوب ساکر» و پس از کسب جایزه بهترین گلزن و محبوب‌ترین بازیکن سال، به تمجید از لیگ سعودی پرداخت.

وی در پاسخ به این پرسش که لیگ عربستان در چه سطحی است، گفت: صادقانه بگویم، فکر می‌کنم لیگ سعودی از لیگ یک فرانسه بدتر نیست. در فرانسه ۲ یا سه تیم خوب حضور دارند، اما لیگ عربستان در حال حاضر رقابتی‌تر است. بقیه می‌توانند هرچه می‌خواهند بگویند و این نظر شخصی من است چون یک سال آنجا بازی کردم و می‌دانم درباره چه چیزی حرف می‌زنم. معتقدم در حال حاضر ما بهتر از لیگ فرانسه و همچنان در حال پیشرفت هستیم.

پس از آنکه صندوق ثروت ملی عربستان، اختیار چهار باشگاه بزرگ این کشور را به دست گرفت، سیل جریان نقدی به سمت فوتبال سعودی سرازیر شد. پس از پیوستن رونالدو به النصر، چندین نام بزرگ از جمله کریم بنزما، ستاره سابق رئال و همچنین نیمار، ستاره برزیلی سابق پی‌اس‌جی به لیگ عربستان کوچ کردند.

با این حال، جردن هندرسون، هافبک انگلیسی هفته گذشته قرارداد خود با الاتفاق را فسخ کرد و راهی آژاکس شد. همچنین گفته می‌شود که بنزما هم در نظر دارد که در پنجره نقل و انتقالات ژانویه از الاتحاد جدا شود.

رونالدو ۳۸ ساله اما همچنان به گلزنی و درخشش ادامه می‌دهد و در سال ۲۰۲۳ با ۵۴ گل برای النصر عنوان برترین گلزن جهان را از آن خود کرد. این آمار بدان معناست که او بالاتر از ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی که به همراه این تیم سه‌گانه اروپا را فتح کرد، قرار گرفت.

مرد پرتغالی اضافه کرد: این فصل بهترین گلزن بودم. تصور کنید، مهاجمان درنده‌ای همچون هالند را شکست دادم! به‌زودی ۳۹ ساله خواهم شد و به خودم افتخار می‌کنم. اینکه مردم به توانایی من شک می‌کنند و بعد موفق می‌شوم، حس لذت‌بخشی است. انتقادها روی من تاثیری ندارد.

ستاره اسبق رئال و یوونتوس همچنین درباره آینده‌اش و زمان بازنشستگی نیز گفت: در حال حاضر، نمی‌دانم چه زمانی بازنشسته خواهم شد. البته که این اتفاق به‌زودی خواهد افتاد و منظورم از به‌زودی ۱۰ سال دیگر است! شوخی بود اما فعلا قصدی ندارم و باید دید که چه پیش خواهد آمد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست