بازدید 8772
۸

چرا گل‌محمدی گلزن عراق به ژاپن را نخواست؟

کد خبر: ۱۲۱۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰ 19 January 2024

بعداز دبل مهاجم عراق مقابل ژاپن، حالا سوال هواداران تیم سرخ این است؛ چرا ایمن حسین پرسپولیسی نشد؟

به گزارش تابناک ورزشی؛ گلزنی امروز ایمن حسین مقابل ژاپن آن‌هم دبل او مقابل بهترین تیم قاره آسیا، باعث شده تا دوباره این بحث مطرح شود که چرا باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن اقدامی نکرد و یحیی گل محمدی این بازیکن را نخواست.

اما اطرافیان یحیی ماجرا را طور دیگری شرح می‌دهند تا را در این ناکامی تبرئه کنند؛ "گل‌محمدی در دو پنجره نقل و انتقالاتی پیشین خواستار جذب این بازیکن شد. یک بار در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان بود که این بازیکن ترجیحش این بود به لیگ ایران نیاید و یک بار هم همین پنجره نقل و انتقالاتی تابستان اخیر بود. البته ایمن حسین به نسبت سال های گذشته خود فصل گذشته خیلی هم آمار خوبی نداشت با این حال سرمربی سرخپوشان نام او را در فهرست بازیکنان مورد نیاز خود قرار داد."

این افراد مدعی شده‌اند؛ "در جریان مذاکرات به دلیل قیمتی که او اعلام کرد و البته دخالت چند ایجنت در مذاکرات روند جذب او مثبت پیش نرفت و در نهایت به دلیل مسائل مالی جذب این بازیکن کنسل شد!"

به نظر می‌رسد این حرفها چندان اعتباری نداشته باشد و فقط بهانه جویی دوستان و طرفداران گل‌محمدی باشد وگرنه اگر یحیی واقعا چنین بازیکنی را قبول داشت، حتما جذب می‌شد و قطعا از نبیل باهویی ارزان‌تر و بهتر بود. او سال گذشته هم می توانست جای دیاباته از کار افتاده به پرسپولیس بیاید که آنجا هم یحیی خود را تبرئه کرده است!!

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۸
آخه یحیی گل محمدی چی بلده! 3 ساله یه مهاجم بلد نیست جذب کنه!
یحیی گل محمدی نمیدونم کلا چه دشمنی با پست مهاجم داره! اصلا به پست مهاجم اعتقادی نداره میگه با همون هافبک گل میزنیم
پرسپولیس یه بازیکن عراقی داشت به اسم بشار رسن ، یادش بخیر ، اون خیلی بازیکن خوبی بود، اون نسل همه رو برانکو جذب کرده بود
چرا بعد از بردن این همه جام توسط یحیی بازهم ناشکر هستید و نمک نشناس؟؟؟؟؟؟
شما کی باشی که یکطرفه امپراتور مربیای رو قضاوت میکنی؟ این بازیکن شاید برای شما عزیز باشه، ولی یحیی با این همه جام بردن چطور شما جرات میکنی حرف بزنی و قضاوت کنی، متاسفم براتون
آخه کسی که اینطوربازیکن ونمیخاد علی نعمتی داتیال سورگی ومیذاره داخل چیزی نمیفهمه ازفوتبال
چون شیتیل نمی دادد
یحیا کیه دیگه؟ درست بنویسید گل‌محمدی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار