بازدید 2748

عمری: می‌خواستم بمانم اما درویش برای نماز جلسه را تمام کرد

کد خبر: ۱۲۱۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰ 18 January 2024

ماجرای عمری و پرسپولیس چیست؟ هنور خیلی‌ها نمی‌دانند چرا این مهاجم جوان به وجود نیاز شدید باشگاه، می‌خواهد عمدا خود را سرباز کند؟!

به گزارش تابناک ورزشی؛ برخی رسانه‌ها از توقع عمری برای افزایش مجدد رقم قراردادش می‌گویند. او حالا گفته برای دیدار با درویش همراه پدر و برادرش به ساختمان باشگاه رفته است!

محمد عمری درباره دلیل عدم توافق با باشگاه به ایران ورزشی گفت: «پدرم و برادرم پشت در نشستند اما به هر حال صدای مدیر عامل را با من شنیدند که ایشان بلند با من حرف می زند. بعد از اینکه توافقی هم نشد مدیرعامل تیم به من گفت می‌خواهم نماز بخوانم و بعد هم به جلسه هیات مدیره بروم!»

او که امروز توسط باشگاه به کمیته انضباطی فرا خوانده شده، گفت: «من سه‌شنبه رفته بودم تا در محیطی خوب و آرام با پرسپولیس حرف بزنم اما در حالی که می‌شد با یک زبان نرم موضوع را حل و فصل کرد، به نوعی با من برخورد شد که واقعا ناراحت شدم و تصمیمم را تغییر دادم.»

عمری ادامه داده: «من با چند تا از بچه‌های هم تیمی‌ام صحبت کرده بودم و آنها هم گفتند در پرسپولیس بمان. به همین دلیل رفتم که شرایط را ببینم اما وقتی مدیرعامل آن گونه با من صحبت کردند، دیگر هیچ جای تاملی برای من باقی نماند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست