بازدید 1952
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد:

افزایش ۱۰ هزار دستگاهی تولید در ایران خودرو/ بهبود شاخص‌های کیفی محصولات

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با بیان این‌که با وجود مشکلات تامین ارز، فشارهای ناشی از تحریم و کمبود نقدینگی، توانسته‌ایم اهداف تولید را دنبال کرده و تیراژ تولید را نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دهیم، گفت: از ابتدای فروردین تا ۲۵ دی‌ماه امسال، ۴۵۳ هزار و ۵۰۱ دستگاه خودرو سواری و تجاری تولید شده که نشان‌دهنده افزایش حدود ۱۰ هزار دستگاهی تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.
کد خبر: ۱۲۱۶۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹ 17 January 2024

افزایش ۱۰ هزار دستگاهی تولید در ایران خودرو/ بهبود شاخص‌های کیفی محصولات

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- علیمردان عظیمی، با اشاره به روند صدور فاکتور خودروها، اظهار کرد: از ابتدای فروردین تا ۲۵ دی ماه، ۴۴۱ هزار و ۳۹۲ فاکتور برای محصولات سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین صادر شده و میزان عرضه محصولات در این بازه زمانی نیز، ۴۵۷ هزار و ۲۴۹ دستگاه بوده است.
وی با اشاره به برنامه‌های توسعه محصولات، عنوان کرد: در حال حاضر با بهبودهای صورت گرفته در محصولات فعلی و انطباق با استانداردهای ۸۵گانه، تولید ادامه دارد و تا پایان امسال خودرو جدید ری‌را نیز به سبد محصولات افزوده خواهد شد.
عظیمی با بیان این‌که رویکرد صنعت خودروسازی کشور براساس راهبرد وزارت صمت، بر تولید خودرو برقی متمرکز شده، عنوان کرد: ایران‌خودرو به عنوان اولین خودروساز داخلی توانسته با تکیه بر توانمندی مهندسان و متخصصان این صنعت طراحی خودرو برقی را با موفقیت انجام دهد و در صورت حمایت و ایجاد زیرساخت‌های لازم، ظرف یک سال آینده محصول ری‌را برقی را به تولید انبوه خواهد رساند.
وی با تاکید بر این‌که علاوه بر حفظ روند رو به رشد تیراژ تولید در شاخص‌های کیفیت محصولات نیز توانسته‌ایم گام‌های موثری برداریم، خاطرنشان کرد: در آذرماه امسال بیش از ۷۰ درصد در شاخص خودروهای متوقف و متوقع در شبکه خدمات پس از فروش نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ بهبود حاصل شده و از تعداد این خودروها کاسته شده است. 
به گفته عظیمی، با برنامه‌ریزی شبکه خدمات پس از فروش و ایجاد انبارهای مجازی در دفاتر منطقه‌ای برای قطعات دارای بیش‌ترین تعویض و تامین ویژه قطعات پرتعویض، تعداد خودروهای متوقع و موقف مدیریت شده است. 
وی با بیان این‌که در شاخص ارزشیابی کیفی سبد محصولات که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اندازه‌گیری شده، شاهد بهبود پنج امتیازی در آذرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته و همچنین نسبت عملکرد سال ۱۴۰۱ هستیم، افزود: براساس آخرید گزارش منتشر شده در شاخص رضایت از کیفیت اولیه محصول نیز که مربوط به مردادماه امسال است، شاهد بهبود ۱۰ امتیازی نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم. 
عظیمی افزود: در شاخص ایرادات اظهار شده از سوی مشتریان (IQS) نیز شاهد بهبود شش امتیازی در مردادماه نسبت به عملکرد سال ۱۴۰۱ هستیم.
به گفته مدیرعامل ایران خودرو، در شاخص درصد عدم سلامت خودرو در زمان تحویل به مشتری (طبق طرح follow up)، در آذرماه امسال ۵۶ درصد بهبود نسبت به فروردین سال ۱۴۰۱ محقق شده است. 
وی تاکید کرد: گروه صنعتی ایران‌خودرو به عنوان بزرگ‌ترین تولید و تامین کننده خودرو در کشور، با طراحی و تولید محصول با کیفیت به دنبال افزایش رضایتمندی مشتریان است و در این مسیر از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی موجود استفاده خواهد کرد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی