بازدید 3005

پوتین: در انتخابات گذشته آمریکا تقلب شد

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه سه‌شنبه بدون توضیح بیشتر در مورد اینکه درباره کدام‌ یک از انتخابات‌های آمریکا سخن می‌گوید، در اظهاراتی گفت: در انتخابات گذشته ریاست جمهوری آمریکا از طریق رأی‌گیری پستی تقلب شد.
کد خبر: ۱۲۱۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۴ 17 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از رویترز، پوتین که قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری ماه مارس سال جاری میلادی در روسیه برای یک دوره ۶ ساله نامزد شود، با بیان اینکه در انتخابات گذشته ریاست جمهوری آمریکا تقلب شد، افزود: هواداران یکی از نامزدهای آن انتخابات، برگه‌های رأی را به قیمت ۱۰ دلار خریدند، آنها را پر کردند و بدون نظارت ناظران به صندوق‌های پستی انداختند.

به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا پیش‌تر و بعد از گذشت ۲ سال همچنان نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا را به رسمیت نشناخته و دوباره در نظر داشت درصورتی که نتیجه آرا در انتخابات میان دوره‌ای به دلخواه وی و هم حزبی‌هایش نباشد، آن را از هم اکنون و پیشاپیش مخدوش جلوه دهد.

تارنمای شبکه خبری سی ان ان با پرداختن به این موضوع در تیتری، نوشت: ترامپ و دیگر جمهوری‌خواهان از هم اکنون نتایج انتخابات میان دوره‌ای را مورد تردید قرار داده‌اند.

در این گزارش آمده است: ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا از هم اکنون مشروع بودن نتایج انتخابات میان دوره‌ای به خصوص در ایالت پنسیلوانیا که نتایج آرای آن همواره بین دو حزب دموکرات و جمهوریخواه متغیر بوده را مورد تردید قرار داد و در شبکه اجتماعی خود موسوم به «تروث سوشیال» نوشت: بفرمائید! دوباره، انتخابات تقلبی!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست