بازدید 4980

اجاره ده‌ها هزار سیم کارت و کارت بانکی به اتباع غیرمجاز

مدیرکل اداره اتباع و امور مهاجرین خارجی استانداری البرز از کشف دهها هزار مورد اجاره سیم کارت تلفن همراه و کارت عابر بانک توسط برخی از شهروندان این استان به اتباع خارجی خبرداد.
کد خبر: ۱۲۱۶۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹ 16 January 2024

به گزارش «تابناک»، سیروس دهقان شیری روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: براساس بررسی‌های میدانی مجموعه اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استان البرز اجاره سیم کارت و کارت عابر بانک برخی از شهروندان این استان به اتباع خارجی غیرمجاز مشخص شد.

وی در خصوص چگونگی آشکار شدن این امر در استان البرز گفت: از مردادماه سالجاری که براساس دستورالعمل وزارت کشور طرح بازگشت اتباع خارجی غیر مجاز دراین استان به اجرا درآمد برخی از اتباع به رغم بازگشت به کشور خود مجدد در این استان حضور پیدا می‌کردند.

وی بیان کرد: در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد این اتباع از طریق سیم کارت‌هایی که برخی از شهروندان استان البرز به آنان اجاره داده بودند ارتباط با داخل کشور داشتند.

دهقان شیری تاکید کرد: براین اساس کار تفحص و پیگیری موضوع با همکاری مراجع قضایی آغاز شد و طی بررسی‌های انجام شده تاکنون ده‌ها هزار سیم کارت و ده‌ها هزار کارت عابربانک از اتباع غیرمجازی که در استان البرز هستند جمع آوری شده و این سیم کارت‌ها متعلق به شهروندان استان است.

مدیرکل اداره اتباع و امور مهاجرین خارجی استانداری البرز با تاکید براینکه این اقدام شهروندان استان البرز به نوعی تخلف محسوب می‌شود اظهار کرد: مراجع قضایی استان به جد پیگیر این موضوع مهم هستند.

وی یاد آورشد: به طور متوسط روزانه ۱۰۰ کارت عابر بانک و سیم کارت از اتباع خارجی غیرمجازی که در طرح بازگشت به کشورشان در اردوگاه مراقبتی اتباع و مهاجرین خارجی تحت نظر هستند جمع آوری می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست