بازدید 2811

۴۰۰ تاکسی برقی تحویل تاکسیرانی شد

نخستین تاکسی تمام برقی کرمان موتور صبح امروز طی مراسمی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت تحویل تاکسیرانی شد.
کد خبر: ۱۲۱۶۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲ 16 January 2024


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در این مراسم 400 دستگاه خودرو  E50A طی همکاری شرکت خدمات بین الملل کرمان خودرو و شاتل در اختیار تاکسیرانی قرار گرفت که با کمک اپلیکیشن شهرزاد تاکسیرانی آماده خدمت رسانی خواهد شد.

خودرو KMC E50A یک خودرو تمام الکتریکی 4.77 متری با وزن 1650 کیلوگرمی است که می تواند ظرف 7.6 ثانیه به مرز 100 کیلومتر بر ساعت برسد.  کی ام سی J7 EV تحت عنوان E50A ارائه شده و از یک موتور با قدرت 142 کیلووات و حداکثر گشتاور 340 نیوتون متر بهره می برد و نیرو از طریق یک جعبه‌ دنده تک‌سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می شود.

خودرو KMC E50A یک خودرو تمام الکتریکی 4.77 متری است که با وزن 1650 کیلوگرمی خود می تواند ظرف 7.6 ثانیه به مرز 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

 

براساس اعلام کرمان موتور، باطری این خودرو از نوع LFB است و مسافت قابل پیمایش آن برابر با 401 الی 500 کیلومتر است. باتری 50.1 کیلووات ساعتی این خودرو براساس استانداردهای چین طراحی و تولید شده و در نتیجه دارای ویژگی  فناوری آب‌خنک و عملکرد پایدار در شرایط آب و هوایی مختلف است.

فرمان برقی و ورود بدون کلید، سیستم کنترل پایداری الکترونیک، سیستم ترمز کمکی هیدرولیکی، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سنسور پارک عقب، کروز کنترل، اتوهلد، 6 کیسه هوا، ای بی اس، ای بی دی بخشی از امکانات این تاکسی برقی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم