بازدید 4416

واکنش انگلیس به حمله موشکی سپاه علیه مقر موساد

وزیر امور خارجه انگلیس با چشم‌پوشی از تاریخ تجاوز نظامی و اشغالگری عراق از سوی کشورش، حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران علیه مقر جاسوسان رژیم صهیونیستی در کردستان عراق را غیرقابل توجیه خواند و محکوم کرد.
کد خبر: ۱۲۱۶۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 16 January 2024

 
به گزارش تابناک ، دیوید کامرون روز سه‌شنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: انگلیس حملات شب گذشته ایران در اربیل را محکوم می‌کند.

وی مدعی شد: این اقدامات غیرقابل توجیه و غیرموجه، نقض غیرقابل قبول حاکمیت و تمامیت ارضی عراق است.

پیشتر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انهدام مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در منطقه با موشک‌های بالستیک در نیمه شب گذشته خبر داد.

سپاه پاسداران در اطلاعیه شمارۀ ۳ خود اعلام کرد که مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اقلیم کردستان عراق را با موشک‌های بالستیک هدف قرار داده و منهدم کرده است.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ساعاتی پیش در خصوص اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران علیه مرکز وابسته به موساد در اربیل و مقر وابسته به تروریست ها در ادلب گفت: اقدام صورت گرفته، در راستای دفاع مقتدرانه از حاکمیت و امنیت کشور، مقابله با تروریسم و بخشی از مجازات عادلانه جمهوری اسلامی علیه متجاوزان به امنیت کشور بود.

وی تاکید کرد: ایران همواره حامی صلح، ثبات و امنیت منطقه است و به رعایت حاکمیت و تمامیت سرزمینی کشورها پایبند است، در عین حال در استفاده از حق مشروع و قانونی خود برای برخورد بازدارنده با منابع تهدید کننده امنیت ملی و نیز دفاع از امنیت شهروندان خود و تنبیه جنایتکاران تردید نخواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار