بازدید 2324
خدمتی نوین از یک بانک ایرانی

کارت مجازی نقدی بانک ایران زمین را بیشتر بشناسید

بانک ایران زمین در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و پاسخگویی به نیاز مشتریان حقوقی خود، صدور کارت مجازی نقدی را برای مشتریان خود فراهم کرده تا افراد با استفاده از این کارت علاوه بر تعدد در تراکنش‌های بالا از دیگر مزایای ویژه آن بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۱۲۱۶۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳ 15 January 2024

کارت مجازی نقدی بانک ایران زمین را بیشتر بشناسید

به گزارش خبرنگار «تابناک» امروزه انواع مختلفی از کارت‌های بانکی و اعتباری در دسترس مردم قرار دارد. بانک ایران زمین نیز همگام با دیگر بانک‌ها سعی کرده تا نیاز مشتریان را شناسایی کرده و این خدمات را در اختیارشان قرار دهد.
انواع مختلف کارت شامل کارت خرید، کارت نقدی، کارت هدیه و …. می‌شود؛ و از انواع کارت نقدی نیز می‌توان به کارت نقدی مجازی اشاره کرد.
از محصولات جذاب حوزه کارت که طی چند سال اخیر رواج بیشتری پیدا کرده است، می‌توان به کارت‌های مجازی اشاره کرد. همانطور که از عنوان آن مشخص است این کارت موجودیت فیزیکی نداشته و صرفا یک کارت مجازی و الکترونیکی است که بر روی سپرده حقیقی مشترک صادر شده و شماره آن در اختیار اشخاص متقاضی قرار می‌گیرد و خریداران کالا و خدمات می‌توانند با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب وجوه را به این کارت واریز کنند؛ بنابراین بانک ایران زمین در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و پاسخگویی به نیاز مشتریان حقوقی خود، صدور کارت مجازی را برای این دسته از مشتریان از مدت‌ها فراهم کرده است تا افراد با استفاده از این کارت علاوه بر تعدد در تراکنش‌های بالا از دیگر مزایای ویژه آن بهره‌مند شوند.
از جمله مزایای این خدمت، صدور فوری این نوع کارت‌ها در شعبات بانک ایران زمین، سهولت در واریز وجوه خرد به سپرده مشترک اشخاص حقیقی، امکان انتقال وجه به کارت مجازی از طریق کلیه کارت‌های عضو شبکه شتاب است.صرفه جویی در وقت و زمان مشتریان، فاقد جسم فیزیکی و رمز اول، ویژه سپرده حقیقی دارای شرایط برداشت مشترک و امکان اخذ صورتحساب از طریق بستر‌های بانکداری مدرن از دیگر ویژگی‌های کارت مجازی نقدی بانک ایران زمین است.
همچنین کسب و کار‌های دیجیتال، واریز شارژ و هزینه‌های جاری ساختمان، واریز کمک‌های مردمی برای مراکز خیریه، واریز اجاره واحد‌های استیجاری و واریز هزینه دوره‌های مراکز آموزشی نیز از دیگر موارد استفاده از کارت مجازی نقدی ایران زمین است.
مشتریان می‌توانند از طریق شماره کارت، توسط سرویس‌های اینترنت بانک و تلفن بانک نسبت به اخذ صورتحساب اقدام کنید.
مشتریان می‌توانند صرفاً جهت دریافت شماره کارت مجازی (فاقد کارت فیزیکی) به کلیه شعب بانک ایران زمین در سراسر کشور مراجعه کنند.
علاقه‌مندان و متقاضیان استفاده از خدمات این بانک می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت بانک ایران زمین به نشانی اینترنتی www.izbank.ir و یا یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه و همچنین در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۴۸۰۹ مرکز ارتباط با مشتری بانک تماس حاصل نمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست