بازدید 2438

نقشه سرقت خودرو منجر به قتل شد

کد خبر: ۱۲۱۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰ 15 January 2024

فردی که در صدد سرقت یک دستگاه خودروی به فروش گذاشته شده در سایت دیوار بود، مرتکب قتل مالک خودرو شد.

به گزارش خراسان، رئیس پلیس آگاهی  استان کرمان در تشریح این حادثه هولناک بیان کرد: مهرماه سال جاری  وقوع یک فقره قتل مسلحانه در حاشیه شهر کرمان به پلیس گزارش شد که  با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه  مشخص شد فردی در کنار یک دستگاه خودروی  پژو با شلیک  گلوله به قتل رسیده است.

سرهنگ میرحبیبی ادامه داد: در خصوص  کشف این قتل،  ابتدا هویت مقتول مشخص شد که  با تحقیقات  تخصصی  بعدی  کارآگاهان پلیس  معلوم شد، قربانی این جنایت  چند روز قبل خودروی  خود را برای  فروش در سایت دیوار آگهی کرده و  آخرین بار با فردی  تحت عنوان خریدار تماس هایی  داشته است. از این رو شناسایی  و دستگیری  این  متهم  در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در نهایت پس از گذشت ۲ ماه تنها مظنون این پرونده در شهرستان جیرفت به دام افتاد  و ضمن اعتراف به قتل، مشخص شد این متهم پس از مشاهده آگهی  فروش خودرو در سایت دیوار، با یکی از دوستانش نقشه سرقت خودرو را طراحی می کنند و به بهانه آزمایش خودرو، مالک آن را به یکی  از جاده های  فرعی می برند و زمانی که با مقاومت این فرد مواجه می‌شوند، وی  را با کلت کمری به قتل می رسانند و از صحنه جنایت  فرار می کنند.

وی اضافه کرد: پس از دستگیری متهم اصلی، همدست عامل این جنایت  نیز در شهر کرمان دستگیر شد و متهمان پس از تکمیل تحقیقات روانه زندان شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست