بازدید 1752

سیگما، پلتفرم اختصاصی محصولات کرمان موتور

خرید و فروش خودرو، فرآیند زمانبری است که شاید برای عموم جامعه دشوار باشد. اما روش های متعددی بر بستر اینترنت ایجاد شده تا همین فرآیند سخت را به تجربه ای شیرین تبدیل کنند. شرکت مدیریت اطلاعات نوین ارگ که به اختصار به (مانا) معروف است، پلتفرمی با نام سیگما را راه اندازی کرده است تا در این پلتفرم محصولات صفر و کارکرده کرمان موتور به قیمت بازار خرید و فروش شود. 
کد خبر: ۱۲۱۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰ 15 January 2024

سیگما، پلتفرم اختصاصی محصولات کرمان موتور

به گزارش دنیای اقتصاد، پلتفرم سیگما به واسطه اطلاعاتی که از فروش و خدمات پس از فروش محصولات  کرمان موتور دارد،‌ باشگاهی از علاقه مندان به محصولات کی ام سی، جک ، هیوندایی و سایر محصولات کرمان موتور را ایجاد کرده است. از این اطلاعات نیز می تواند در راستای خدمت رسانی بهتر به خریداران و فروشندگان خودروهای کرمان موتور استفاده کند.
مهمترین تمایز این پلتفرم با سایر پلتفرم ها در اطلاعات خاصی است که شرکت مانا از خودروهای مونتاژی کرمان موتور دارد که می تواند راهنمای خوبی برای خریدار باشد که در همین رابطه شهاب رضوانی مدیرعامل شرکت مانا به دنیای اقتصاد گفت: در پلتفرم سیگما که برای خرید و فروش آنلاین اختصاصی محصولات کرمان موتور طراحی کردیم، تمام اطلاعات خودروی مونتاژ جک و کی ام سی از نماینده تا شبکه خدمات پس از فروش قابل برای ستاد سیگما مشاهده است. 
اما شکل گیری مانا و محصول سیگما از جایی شروع شد که کرمان موتور برای سرمایه گذاری در پلتفرم های موجود در بازار پا پیش می گذارد، اما با قیمت های بالایی مواجه می شود که متناسب با بازده مورد انتظار از سرمایه گذاری نبود. لذا تصمیم بر ایجاد شرکت مانا را گرفت.
مدیرعامل شرکت مانا در رابطه با شفافیت در سیگما گفت: تمام مراحل کسب‌و‌کار در این شرکت شفاف است و این برای مشتریانی که از این شرکت خدمات می‌‌‌گیرند، ایجاد اطمینان می‌‌‌کند. حتی مبلغ حق العمل کاری که برای خرید و فروش خودرو در نظر گرفتیم قابل ردیابی و مشاهده است و تمام قرادادهای خرید و فروش برای سازمان مالیاتی و سازمان های دیگر شفاف است.
یکی دیگر از موارد تمایز پلتفرم سیگما نسبت به رقبای خود، لیزینگ کردن خودروهای کارکرده کرمان موتور است که می تواند برای خریداران خودرو جذاب باشد، که مانا با دو شرکت لیزینگ همکاری دارد. 
رضوانی در مورد اینکه برای مشتریانی که قصد تعویض خودرویی از شرکت دیگر را با خودروی جک یا محصولات دیگر کرمان موتور را دارند، گفت: برای محصول سیگما برنامه‌های متنوعی داریم. برای مثال با مجموعه‌های دیگر در حال مذاکره هستیم که در صورتی که مشتری قصد تعویض خودرو مولتی برند خود را با یک کارکرده جک یا کی ام سی داشت، این شرایط را هم فراهم کنیم.
مدیرعامل شرکت مانا تصریح کرد: در سیگما سعی کردیم تمام مراحل خرید و فروش و توافقات به صورت دیجیتال باشد و حتی برای امضا و صحت‌سنجی از سامانه تنظیم و امضای دیجیتال اسنادکمک گرفتیم. اولین شعبه فیزیکی در خیابان فرجام تهران است که تجهیز شده است و در ادامه از شبکه نمایندگی کرمان موتور کمک خواهیم گرفت. البته موارد استانداردهای کارشناسی سیگما را رعایت می‌کنند که این استانداردها بر اساس چک لیست های تمدید گارانتی محصولات شرکت هیوندای است که برای محصولات جک و کی ام سی توسعه داده شده‌اند.
رضوانی در رابطه با محصولاتی که در پلتفرم سیگما به فروش می‌‌‌رسد، گفت: فعلا تمرکز خرید و فروش به‌ صورت حق‌العمل‌کاری محصولات کارکرده مونتاژ فعلی کرمان موتور یعنی جک و KMC است و در فاز بعدی محصولات هیوندای و خودروسازان بم است را به پلتفرم اضافه خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار