بازدید 4421

مقتول قبل از مرگ قاتلش را لو داد

کد خبر: ۱۲۱۵۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴ 13 January 2024

پرونده مرگ زن میانسال که در آتش‌سوزی خودروی وانت جان باخته در حالی روی میز بازپرس جنایی قرار گرفت که شوهر وی مدعی است آتش سیگار باعث سوختن خودرو و مرگ همسرش شده است.

به گزارش ایران، شامگاه چهارشنبه گذشته، خبر آتش‌سوزی در شهرک ولیعصر به مأموران آتش‌نشانی اعلام شد. با اعلام این خبر، مأموران آتش‌نشانی راهی محل شده و اقدام به اطفای حریق خودروی وانت پیکانی کردند که زن میانسالی داخل آن حبس شده بود.

پس از خاموش کردن آتش، زن میانسال به بیمارستان منتقل شد اما ساعت 10:30  صبح پنجشنبه بر اثر شدت سوختگی تسلیم مرگ شد. گزارش مرگ زن 50 ساله به بازپرس محمد مهدی براعه اعلام شد و بازپرس جنایی دستور تحقیقات صادر کرد.در بررسی‌های اولیه مشخص شد زن میانسال قبل از مرگ، همسرش را عامل آتش‌سوزی معرفی کرده است.

او که بشدت آسیب دیده بود، گفته است: با همسرم اختلاف داشتیم و قرار بود از هم جدا شویم. اما همسرم اصرار داشت ابتدا ملکی که به نام من بود را به نامش کنم تا او طلاقم بدهد. روز حادثه هم برای صحبت درباره طلاق سوار ماشین شدم که در میان راه توقف کرد و ظرف بنزین را به روی من ریخت.

اما همسر او که تنها مظنون این آتش‌سوزی مرگبار است، مدعی است: من همسرم را نکشته‌ام. من همیشه داخل خودروام بنزین نگهداری می‌کنم. خواستم سیگار بکشم که باعث شعله‌ور شدن بنزین داخل خودرو شد و همسرم آتش گرفت.

باتوجه به اظهارت زن میانسال قبل از مرگ و اظهارات متناقض همسر او، مرد میانسال به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران بازداشت شد و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست